Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

~Sånt man inte har att göra med!~

Av S - 24 juli 2009 21:54

Oj, nu var det några dagar sedan jag skrev, vad tråkig jag är. ]:

I veckan har jag iaf: 


*blivit bjuden på lunch på stan av mamma

*bjudit Stina och Johannes på middag, köttsoppa och nybakat bröd

*haft Jessica och Veronica här på fika, massa tjejsnack 

*kollat på massa filmer

*latat mig och plöjt igenom 2 säsonger av Laguna Beach


Idag har jag slöat hela dan, sen när hjärtat slutade jobba så kom Leif och hämtade oss så vi kunde få låna bilen. När han var hemma i Matfors igen så drog vi in till stan, hämtade Stina och åkte ut till Birsta en sväng, också blev det middag på Max. Hämtade lite skivor hos Gunilla och sen körde jag lite bil. När vi kom in till stan igen blev det efterrätt i form av milkshake. Yummie! Innan vi skjutsade hem Stina så tog vi en sväng upp på Norra och kikade ut över staden. [: 


Imorrn ska vi åka till Umeå och kika lite, kul och få göra nåt på sin semester. [:

 
 
Anna

Anna

24 juli 2009 23:42

helloooo :-) är allt bra med dig? blire nån utgång i helgen?
kram kram!!

http://edenb.bloggagratis.se

 
T

T

26 juli 2009 19:56

Haha! Inte naken sååååå fattaruväl-så-satt-eeh. Kul att se dig i dag, mindre kul att du aldrig hälsar på. Du får en femtioöring om du kommer;) Bara för gamla goda tiders skull!

http://www.starfucced.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Ovido - Quiz & Flashcards