Alla inlägg under augusti 2006

Av S - 30 augusti 2006 01:41

Gaah!! Vad är det med folket?! Spec han! Varför är han så knepig mot mig? Vad har jag gjort? ); En sak jag bra gärna skulle vilja veta det. Men förmodligen AAAALDRIG kommer få nåt svar på. Godnatt!!

Av S - 29 augusti 2006 16:31

Tjo!Då har man fått sig en sallad på ch idag då. Nice nice. :P Var ner o fikade me Jessica, Veronica o Danne. Satt o surra där ett bra tag innan vi gick en sväng på staden. Var dock lite kallt, så efter ett tag tog ja, Jess o Danne bussen hit. Jessica håller på å kirra lite mat. Nuggets. Nam nam! ;DWell, ska röka lite nu. *poff*

Av S - 29 augusti 2006 01:59

Ja, så var man hemma igen efter en liten tripp. Åkte jue till finland förra tisdan. Åkte på världens förkylning oxå, mindre skoj. Blev i finland ett dygn sisådär innan vi drog till norge. Nordnorge. Var visst där en gång när ja va liten, men minns inget av de. Men fan va vackert de är där. Var typ i Kirkenes o lite utanför. Sen tillbaka till finland o kom som skrivet hem för en stund sen.Sova nu.

Av S - 22 augusti 2006 23:49

Jao, sitter i bilen nu. Typ 18 mil kvar till finska gränsen. Sen är de väl cirkus 50 mil kvar efter de. Och inte har jag lyckats somna nåt heller. Var trött förut men de försvann rätt snabbt. Sitter o roar mig åt en volvo som kört om oss några ggr. Sett dem asmånga ggr ändå nerifrån sundsvall nästan. ^^ Ska ta mig lite fika tror ja o försöka sova. Jättemörkt ute jue. :P

Av S - 22 augusti 2006 13:35

Jao, om några timmar kommer papi o hämtar mig. Håller på å tvättar lite nu. Farmor är sjuk så blev bestämt igår att vi skulle åka. Pappa skulle iväg o hyra en bil nu typ. Hm, annars så.. var ut i lördags, förfest hos Anna. D var riktigt skoj! Sen blev d Dallan o Coppers.I söndags vare bara lugnt, va ut till Birsta en sväng med Stina bara.O igår så jobbade jag. :D D var skoj.Nu, tvättstugan igen.

Av S - 19 augusti 2006 14:30

Jag är inte så bra kom ja på idag. Åkte ner på stan, skulle på bolaget o hem. Precis när vi var klar me allt kom ja på att ja visst glömt nyckeln hem hos mamma. /: Så var bara å åka tillbaka. Nu ska ja iaf snart åka hem o sova en stund innan vi ska till Anna. (: Annars så går väl en del tankar till Mia idag. Ett år sen nu. /:

Av S - 18 augusti 2006 20:12

Gaah! Har fan mått illa hela dan. Eller, typ sådär konstigt. Vet precis va de beror på. ); Så, fick ännu mer gjort hemma idag, liite kvar att göra nu bara. Sen är de fiint! Sen tog ja å åkte hit ti mamma, tänkte umgås lite men alla ska visst åka. Vad ska jag då hitta på?! Aja, kanske dyker upp nå, annars går ja å lägger mig. Ciao!

Av S - 17 augusti 2006 23:17

Den här dagen har inte varit som alla andra. Inte på mkt mkt länge iaf. Tänkte o tänkte imorse, blev knäpp, så då åkte ja hem o började tokstäda istället. Då försvann tankarna. (: För en stund. Ikväll har ja surrat örat varmt o bara yrat. ^^ Och nu ska ja typ sova. Gnatt! ps. De var bättre förr...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards