Alla inlägg under april 2009

Av S - 28 april 2009 17:40

Förlåt Teija men jag har inte hunnit. /:


Idag var min andra "sena" dag av 3, bara imorgon kvar då sen slutar jag tidigt på torsdag. 

Vad har hänt sen sist då? När var sist?

Jag, hjärtat, Leija och Julle var iallafall ut på Vårmässan en sväng i söndags, kollade runt lite bara, osså åt barnen glass innan vi var "tvungen" att köpa ballonger å sen åkte vi för att skjutsa hem Julle. 

När vi hade gjort det så åkte jag, P och L på Titanic i Ljusta å käkade lunch, såg jue på en skylt att dom hade langos. ;D 

Sen skjutsade vi hem Leija också innan vi åkte iväg så jag fick tatuera mig, äntligen! Fick den av mitt finaste hjärta. [: 

Blev film och rester på söndagkväll när vi kom hem, kikade på Twilight och Fredagen den 13:e (tror jag det var) innan vi gick och la oss, dom var bra, helt okej iaf. [:

Igår hann vi inte med så mkt mer än middag och ännu en film innan det blev sängen, är väl så när man inte är hemma förrän vid 18.  Hann iallafall med en film igår också efter middagen, det blev Taken, den var bra den också. [:


Nu ska jag börja med maten, hjärtat slutar om typ en kvart.

Av S - 27 april 2009 21:23

Går inte att få med hela på en och samma bild så den här får duga så länge. [:

Av S - 27 april 2009 07:24

Förlååååt!

Jag hann verkligen inte med att blogga igår. 

Det var vårmässan efter frukost, lunch ute i Ljusta och efter det skjutsade vi hem Leija och sen drog jag och tatuerade mig. :D

Bild kommer förmodligen ikväll när jag kommit hem från jobbet som jag nu ska åka till.

Ha en bra dag!

Av S - 25 april 2009 19:36

Gokväll!

Idag sov J ända till 8 typ, blev heelt chockad! Gick upp och slog på barnkanalen åt honom sen gick jag och la mig en stund igen. När vi klev upp så gjorde jag iordning frukost åt oss sen tog jag mig en dusch innan vi åkte ut på Drakborgen och mötte upp Marcus och barnen. Blev där någon timme innan vi rörde  på oss mot Ikea, då fick vi med oss Leija också. Åt lunch på Ikea sen fick barnen leka på Småland medans jag och Pierre gick igenom en snabbis, även fast vi hade skrivit en lista så glömdes en sak. /: 

Åkte på Skokanonen och Blomsterlandet och handlade litegrann innan vi styrde kosan hemåt. Började grejja med maten medans Pierre skruvade litegrann i väggen och barnen var ute, sen drog Pierre och hämtade Stina och Johannes som skulle bli bjudna på grillat. :D

 Grillspett, fransyska, kroketter, sallad, bröd och sås.. yummie! 


Pierre skjutsade hem Stina och Johannes för typ en timme sen, osså hämtade han Mats. Nu sitter dom o spelar tevespel, barnen kollar på film och jag sitter här, får se om Stina kommer tillbaka och spelar lite sällskapsspel med oss om ett tag. [: 


Just ja, imorrn ska jag försöka hinna fixa bilder, lovade Teija det ute på Drakborgen idag. Får se om det finns tid till det då vi ska på mässan imorrn, och sen ska jag tatuera mig! :D

Av S - 24 april 2009 21:00

Idag har vi varit ute på Ikea efter jobbet, där blev det inhandlat en del saker, nice nice. Lite utemöbler, jalusi (stavas det så) och lite annat smått och gott.

När vi var klara där ute så åkte vi bara hem med grejjerna, sen plockade vi upp Stina och åkte till Nacksta och handlade hem lite mat, så nu äre det uppfyllt igen. 

Middag intogs från MaX, Stina följde med hit och käkade osså plattade jag håret på henne eftersom hon skulle iväg på nå fest. 

Har grejjat med lite möbler och fixat med lampor så nu ska jag slänga mig i soffan igen, hjärtat är och köper ny teve han. [: 

 Hörs imorrn!

Av S - 23 april 2009 20:34

Gokvällens!

Nu äre bara en dag kvar till helg, och det ska jue visst bli superväder i helgen så då kanske man kan skaffa sig lite färg. [;


Var en skön dag på jobbet, vi var ute typ hela dan, endast in för att äta lunch typ. Fick skjuts till bussen och när jag kom hem ställde jag mig och lagade mat och plockade ur diskmaskin. Spännande va? 

Efter maten la jag mig i soffan och kollade Hills som vanligt, hjärtat gjorde sig klar och gick ner på Bishops för å träffa nå jobbarkompisar. 

Ska typ lägga mig och läsa nu och sen sova, börjar tidigt imorrn så upp före tuppen, det betyder jue att jag får gå hem tidigt också så det gör inget. [; 


Hej hej!

Av S - 22 april 2009 17:30

Ja, det är dåligt med rubriker i min fantasi. ];


Idag har jag iaf slutat tidigt på jobbet så jag var hemma strax före 14, tänkte att jag skulle sätta mig ute men det verkar som att vi har mest kvällssol så vi har det där staketet ivägen annars. Tyfiskt. 

Så vad har jag gjort? Ben och Jerry sällskapade mig i soffan till några Hills-avsnitt såklart, sen har jag plockat lite kläder och sådär, fattar inte att man inte är klar riktigt än med alla saker. Man kanske blev lat? 

Hade även planer på att gå ut och gå när jag insåg att vi inte hade nån sol, men sen kom jag på att jag vill ha sällskap, så det får vänta till efter middan, då blire iaf en prommis. 


Hjärtat skulle ha med sig Robin hem efter jobbet så han kunde klippas, så jag ska nog sätta mig vid altandörren och läsa lite, då kanske jag hinner komma in i boken lite innan vi ska äta. [: 


Snart äre helg!

Av S - 21 april 2009 18:06

Hejsan hoppsan!

Så var det tisdag då, 2 dagar avklarade, 3 kvar. Idag har varit en lika skön dag som igår typ, förutom att jag blev så sjukt trött framåt 15 typ. Undra om det beror på att jag vaknade 5.20 imorse och klev upp då eftersom jag inte kunde somna om? Lär va så.


Kom hem för drygt en timme sen efter att ha varit på "lill-ica" när jag kom med bussen. På den timmen har jag stekt kyckling och kokat pasta, skurit massa grönsaker och trollat ihop en sallad. Just nu står den och väntar på mig i kylen, funderade på om jag skulle äta den framför lite Hills så måste kirra igång det först. [: 


Hörrni, är jag inte duktig som bloggar!?! :D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards