Alla inlägg under augusti 2007

Av S - 31 augusti 2007 21:34

Nu går jag å jobbar.

Tänk lite på mig ni som får ligga hemma under en filt o kika på teve, som jag hade tänkt göra ikväll.

Min tröst är att Veronica oxå jobbar kväll, så jag är inte ensam om att behöva handskas med fulla människor. ;P 

Av S - 31 augusti 2007 21:15

*gääääääspa*

Nästan nyvaken. ]:

Hade gärna legat kvar å sovit några timmar till, men, ska jue iväg å jobba, så det fick bli en timme bara, alltid nåt.

Ska slänga i mig lite fika nu tänkte jag innan jag ska bege mig neråt stan, måste gå om en liten stund typ.

Well well, fika nu, kom gärna förbi å säg hej ikväll om ni har lust. [:  

Av S - 31 augusti 2007 19:01

Idag har Emily jobbat ute hos oss, tror det gick jättebra där inne jag. [:

Hon slutade 17 å jag stängde, men det var slut på barn typ kvart i 5, så jag fick skjuts med Emily till Kuben. Träffade Jessica å Fredrik på ica då, hämtade ut våra kläder som det hade varit lite cepe med tror jag. :P Jackorna var jättesöta, tröjan var fin, men inte som vi väntat oss, tror jag ska ha den ikväll iaf, bara jag hittar ett linne å ha under. :P Slappade hos F å J ett tag, tog bussen hem för typ 30 minuter sen. Ska nog göra mig nåt ätbart, sen sova en stund, för strax före 22 så ska jag iväg å jobba igen. Kul jul.. :P

Imorrn blire stan, sen på kvällen ska jag till Emily å Linus å ha trevligt, hoppas jag. [;

Nattinatt. 

Av S - 31 augusti 2007 08:44

Freeeeedag!! Hela dan! [;

Ska snart åka på jobbet, Emily kommer jue å hämtar upp mig så jag får åka bil, så snelt så. [: Ska bara försöka få i mig den här mackan å sen borsta tänderna, sen är jag redo, Emily skulle dyka förbi runt 9 så det är lugnt. [:

Sen får vi se vad som händer ikväll, det blir lugna gatan iallafall.

Hej hopp. 

Av S - 30 augusti 2007 23:21

Kika in hos Emily och spana in vår mysiga kalaskväll.

Gonatt!! 

Av S - 30 augusti 2007 23:05

Jag har typ ont i halsen! Drack thé hela dan på jobbet idag, och även förut hos Emily å Linus. Men det går inte över. Tror jag måste köpa lite bafucin eller vare heter. Ska jobba imorrn iallafall, sen kan vi hoppas på att det blir bättre över helgen. Vill inte va sjuk under helgen heller, då man är ledig liksom. ];

Har en ny inskolning på måndag, så det skulle va lite jobbigt om jag var sjuk då, iofs finns det inte så mkt att göra åt det, men jag vill jue ta den själv.

Nu har jag fördrivit senaste 40 minutrarna med att prata med mamsen i telefon, har inte pratat med henne på flera dagar typ. Vi som brukar prata varje dag. [: Vi pratade en del om mitt knä, hon sa att jag skulle leta fram alla papper å åka på akuten till veckan, slutar jue tidigt på tisdag, så det får väl bli då, det får liksom vara nog nu! Sen frågade jag när hon jobbade på Åhlens, tror det verkar som hon började typ när Linus mamma slutade, när dem var 18. Ne, nu ska jag ta å hoppa ner i bingen, efter jag sprutat i näsan. :P *uäck*

Nattinatt!!


Jessica!! Ring mig imorrn ifall sakerna kommer. :D 

Av S - 30 augusti 2007 22:10

Gokväll.

Veronica hämtade mig förut i deras nya söta bil. [:
Vi tog en sväng bort till Monika å Peter så att någon kunde kolla vad det var för lampa som lyste i  bilen.  Peter hittade inget fel. 

Efter det så åkte vi ner till Emily och Linus, Frida var redan där och precis när vi kommit så kom Linus mormor tror jag det var. :P Sen kom det lite mer folk.

Emily öppnade paket, hon blev glad för alla saker hon fick av alla, jag vill oxå fylla år.. NU! (Grattis igen Emily!) Det funkade inte att vispa grädden med en mixer, det blev tjockt, sen blev det sås igen. :P  Efter ett tag så blev det fika iallafall, alla utom Kalle satt vid "barnbordet", han som är yngst satt med dem äldre. ;P Var kakor, bullar, kaffe (jag drack thé) och chokladkaka med glass å grädde, det var typ mums. Sen satt alla å prata lite å hade trevligt. [:


Chanel låter coolt när man visar henne ett "måttband".. vet inte om det heter så när det är såna där i en silverlåda..? Fint det lät. :P

Hon är även inte van vid varken katter eller djur! (hon e katt själv) ;P

Höhö, jag tycker det är så kul med felsägningar. [;


Jag måste även ringa mamma imorrn å höra när hon jobbade på Åhlens, hon kanske har jobbat med Linus mamma? Coolt.


Nu ska jag spela lite innan jag går å lägger mig tror jag, Emily hämtar upp mig 9 imorrn, så jag får typ sova till 8.15 :D 

Av S - 30 augusti 2007 17:46

Och nej Frida, jag ska inte smitta ner dig med nåt. [;Nu åkte jag. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards