Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av S - 7 augusti 2007 20:48

Men vaaaad äre här!?!?

Jag har inte tänkt på det förut, men asså, jag kommer jue knappast orka kolla på So You Think You Can Dance nu när jag  har börjat jobba igen! Vad ska jag ta mig till!? It sucks!

Håller på å handtvättar mina leggins nu, har lagt fram alla andra kläder inför morgondagen, så sen ska jag lägga mig å kika på GG innan det är sovadags.

Iofs så får jag jue nästan lite sovmorgon imorrn, skulle börjat 9.15, men eftersom jag inte behöver stänga så börjar jag 8.30 istället. Whee, jag får sova till 07.00 typ, senast iofs, men jag kan ligga å dra mig fram till 7 iaf. :P

Nu ska jag kolla om mina byxor är redo för torkning, sen äre sängen.

Nattinatt på er! 

Av S - 7 augusti 2007 20:30

Asså, nu har mina besökare ökat igen, har över 100 besökare per dag, och det tycker jag är asmycket liksom! Roligt oxå, att det finns dem som vill läsa om MIG! Men, jag blir nyfiken! Vilka är ni!? [;

Av S - 7 augusti 2007 17:18

Gick som sagt bra att jobba idag trots magen, det onda försvann strax innan lunch som tur var. [:

Inskolningen rullar på som bara den, tror nästan att vi ligger ett steg före än vanliga inskolningar, allt går liksom super.

Chefen kom ner idag, det enda jag fick veta av henne var typ "Du hörde att du får gå på tim så länge, tills jag kollat allt" Jaha.

Vi har två stoooora rödvinbärsbuskar på gården på jobbet (även en med svartvinbär, men röda är godast), så där satt vi å mumsade idag på eftermiddan jag å dem 3 barn som var kvar medans B var inne å städade.

 Ja jag vet, suddig som vanligt.


 

Vid 15.30 så sa B som tidigare skrivet att jag fick gå hem om jag ville, men jag gick in och fixade med lite andra saker och gick mot bussen vid 16 istället, fortfarande en halvtimme tidigare än vad det skulle varit, skönt den här veckan, liiite barn. Skön start efter sommarn liksom.


Såhär skönt var det ute när jag gick från jobbet till Kvissle.

 

Imorrn skulle jag jue även stänga, men så såg jag imorse att det stod stängning på både mig och F, så jag frågade A hur det skulle vara. Skönt för mig att det var F som skulle stänga, så jag går till 16.30 imorrn oxå, sen på torsdag slutar jag 14 (13.30) och på fredag slutar jag när jag kan typ, för då öppnar jag. Skönt skönt.


Nu ska jag ta å fixa mig lite mat, blir curryris med räkor. *yummie* 

Av S - 7 augusti 2007 15:29

Jag måste vara rätt bra på det här med o jobba nu för tiden. Magen är fortfarande jätteknepig, men den gör inte ont längre, så jag stannade kvar på jobbet hela dan. Även längre. Jag fick gå för typ 5 minuter, här sitter jag och grejjar på med saker som jag faktiskt kan göra imorrn. Är jag inte vuxen så säg? Hade de vare för ett år sen någon kom och sa att jag kunde gå så hade dem typ sett röken efter mig endast, då sprang jag iväg så fort jag kunde. Haha.

Ska bara fixa det här dock så ska jag gå till bussen tänkte jag, blir väl om sisådär en halvtimme. Sen vandrar jag ut i solen. [;

Av S - 7 augusti 2007 06:53

Den här natten är natten från h-vetet!

Gårdagen var jue som den var, pga mjölken trodde jag.

Inte lika säker längre, mått dåligt heela natten, men sovit bra iallafall, igårkväll trodde jag nästan att jag hade feber då jag mådde så dåligt och ögonen ville bara åka ihop. Nu är det morgon och snart dags att vandra till bussen, mår fortfarande skit men åker enbart för inskolningens skull. Blir det inte bättre så får dem allt klara sig utan mig på jobbet efter lunch.

Fyfaen, det här önskarjag inte ens min värsta fiende.

Och vart faan tog solen vägen!?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards