Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av S - 23 augusti 2007 21:54

Vart har alla mina kommentatorer tagit vägen!?!


Klockan tickar på, den börjar bli mycket för min del, dags att hoppa ner i bingen.

Hörs imorrn. Om jag hinner. Ska bort till Emily direkt efter jobbet, sen ska jag bort å fira alla födelsedagsbarn som fyller år:


Leija: 4 år

Stina: 16 år

Johannes: 17 år


*suck*
Blir en tuff dag. :P

Av S - 23 augusti 2007 20:55

Idag träffade jag Anna.Har inte träffat henne på länge nu. Typ. Länge för oss är några dagar, och nu är det över en vecka liksom. :P

Åkte in till stan efter jobbet å mötte upp henne, vi gick ner på BK å tog en burgare å pratade lite skit. Skönt att prata av sig lite. Vi pratade även lite om när det är möjligt för oss att åka neråt. [:

Sen gick vi å handlade lite på Esplanaden innan vi gick ner å väntade på Annas buss. Sen gick jag hem. [:  

Av S - 23 augusti 2007 20:07

Bara 3 stycken.

Resten kommer att läggas upp på min bilddagbok eftersom jag har slut på bilder här igen, och orkar inte fixa fler just nu. [; 


Lite suddig javet, men det är Johan som kammar Otis iaf. [: 


Här är jag å Oliver utanför Jönköping på väg hem. [: 


Han e grymt duktig! :D 

 

Fler bilder kommer som sagt på bilddagboken. 

Av S - 23 augusti 2007 07:58

Idag haltar jag inte såå mycket, bara lite ibland som det känns i knät.

Iofs har det varit så nästan varje morgon nu den här veckan, känns som att knät är lite utvilat på morgonen när det legat stilla. Vi kan jue hoppas att det håller i sig hela dan idag.

Idag stänger jag visst på jobbet igen, det glömmer ja bort hela tiden eftersom vi ändrat schema å har rullande torsdagar oxå. *suck*

Men imorrn äre fredag iallafall!

Nu ska jag borsta håret och sen gå till bussen.



Allt är så typiskt. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards