Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av S - 16 augusti 2007 09:39

Coolt, jag kom precis på(med hjälp av Annas påminnelse) att det är festival i Malmö nu när jag är där. Coolt. Undra om man ska höra med Johan om vi kan kolla in Sommartoppen på lördag! Då missar man den liksom inte fast att den inte var på Gatufesten iår! :D Det skadar jue inte att höra med han iaf. [:

Nu har jag iallafall packat klart. Madrass å allt sånt är oxå nerpressat i en påse.

Vet inte om jag kommer kunna blogga nåt när jag är där nere. ]:

Annars får nu vänta snällt tills jag kommer hem igen. [; 

Ha en bra helg nu alla.  

Av S - 16 augusti 2007 07:11

Snart åker vi!!

Jag har inte packat, ska slänga ner allt i en väska nu tänkte jag.

Emma ringde precis, och hon blir lika vansinnig som mig över att V inte

svarar i telefon eller på sms. Jag blir galen!  Så jävla fult gjort.

Som tur är så kan jag jue nu åka iallafall, och det är jue bra det, annars hade jag nog blivit tokig!

Nu ska jag ta mig en duscha o som sagt slänga ner alla kläder å grejjer i en väska.

Hadé fint! 

Av S - 16 augusti 2007 01:24

Var ner en sväng på Olearys bara, men det var inge jättemkt folk man kände där, hade säkert varit en helt annan sak om man hade druckit lite.

För då ser man väl dubbelt!? [;

Väntar på att Vickan ska komma hit nu så vi kan sova lite innan vi åker imorrn. *väntar å längtar*

Ska kika på lite Dexter nu först.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards