Alla inlägg under november 2007

~?~

Av S - 28 november 2007 23:11

Jag höll på att glömma blogga ikväll, jag var på väg att stänga ner nu och slänga mig i sängen, men nåt litet borde jag  jue skriva ner.

Samtalet imorse gick bra, jobbet har gått bra, vi har jue bakat idag igen, osså stängde jag, fick skjuts till bussen. [:

Kom hem, har tvättat, ätit middag och spelat, imorrn får jag åka bil med syster eftersom hon bytte tider imorrn och fredag. Skööönt.

Imorrn efter jobbet måste jag besöka gröna skylten, så jag slipper stressa på fredag efter jobbet. 

Veronica! Ska vi kanske åka upp tillsammans på fredag? [:  

Av S - 28 november 2007 07:22

Så var man vaken idag också då, kul att jag börjar jobba om typ 2 timmar men ska strax bege mig till bussen. Snark. Men men, det är jue onsdag iallafall, så ikväll får man säga "Snart helg!" ;D

Nu ska jag hoppa i skorna och vandra till bussen.

Ha en bra dag alles! 

Av S - 27 november 2007 21:13

Dagen har rullat på bra trots lite sömn inatt, åkte ut till Birsta med Emma efter jobbet, och hade inte musiken varit på och sådär så hade jag nog somnat. Innan vi åkte ut så stannade vi till en sväng istan på banken, det tog typ hundra år! Sen hälsade vi på lillasyster en sväng också som har praktik på Bianco. [:

Ute i Birsta så fixade jag så att alla klappar till de små är klara, då menar jag alltså Leija, Jacob, Mia och Stina. ;D Stinas var iofs klar innan, men iaf.

Till resterande syskon vet jag redan vad jag ska köpa, så det är typ klart det också, den är det mamma, pappa och Anna kvar, inte har jag väl glömt nån då? Eller jo, vi håller på och fixar lite andra klappar också, men om det vågar jag inte skriva här. ;D

När vi var klara ute i Birsta så drog vi in till staden, hungriga som vi var så åkte vi på Saigon och åt grillspett, med friterade banader och glass till efterrätt. Det var yummie!  


På jobbet idag så bakade vi pepparkakor, mysigt värre! Imorrn blire resten av gänget som ska få baka, sen nästa vecka blire lussebak för veckan efter det så äre jue lucia! [:

 Imorrn har jag mitt andra föräldrasamtal, hoppas det går lika bra som det första, jag förväntar mig inget annat. Så jag måste åka tidigare till jobbet för att sedan vara där hela dagen och stänga. Onsdagar är alltid likadana. :P


Nu ska jag spela lite och lägga iordning klapparna som jag slagit in!  

Av S - 27 november 2007 06:07

Är en aning trött idag faktiskt, men inte mer än vanligt liksom, ändå var klockan närmare 00.30 när jag somnade. Och upp klev man för 20 minuter sen. Hade det varit för ett år sen hade det aldrig gått, då var min sömn viktig, nu har jag lärt mig att man faktiskt inte behöver 8 timmar sömn VARJE natt för att klara sig. :P 

Av S - 26 november 2007 22:09

Så var måndan över, ska strax hoppa i säng eftersom att jag börjar tidigt imorrn, slutar tidigt också, då ska jag å syrran åka ut till Birsta. Äntligen! Jag har väl tjatat om det i en vecka nu så jag blir glad. Blev glad för systers skull idag också som var på arbetsintervju, hoppas det går bra, jag håller alla tummar jag kan!


Jag hade mitt första föräldrasamtal på jobbet idag, och jisses vad bra det gick, så nu är jag inte ett dugg nervös över dem andra två jag ska ha. Såå skönt.

Blev kvar en stund extra på jobbet idag eftersom jag hade samtal, så det var skönt att få komma hem till färdig mat. ;D


Imorrn äre lööön. Det är skönt det. Lite typiskt bara att nästan varenda krona den här månaden går till räkningar. ]: Får ta de flesta julklapparna nu iallafall och sen leva fattigt. Sånt man får ta. Ska dock spendera en liten peng på fredag då det vankas festligheter. Nice nice. Sen kan man hoppas på att få jobba lite den här månaden, det kan jue sitta fint i kassan det.


Nu ska jag sluta tjata och natta mig. Är så uppe i varv idag och vet inte varför, kanske för att jag fått lite klarhet i saker och ting, fast jag inte satt min "plan" i verket.


Gonatt! 

Av S - 26 november 2007 06:42

Har sovit mycket mindre än vad jag brukar inatt, ändå snoozade jag bara en gång tror jag, väldigt duktigt. [;


Det är min tur att säga tack.

Tack för att du fick mina tankar att räta ut sig litegrann.

Tack för rådet. (ska testas inom en snar framtid :P)

Tack helt enkelt för att du fortfarande är så mycket som du var, fast ändå inte. [:


Nu ska jag borsta gaddarna och vänta på syrran. Hon dyker väl upp snart hoppas jag. [:

Av S - 25 november 2007 20:57

Orkar inte blogga så mkt, har städat som vanligt på söndagar, spelat.. :P

Sen kom Helen nu på kvällskvisten, vi åt tacos, osså bakade jag kladdkaka som vi mumsade i oss efteråt, så nu är man pm. Hon gick för typ en halvtimme sen, jag har skrivit ner lite inför samtalet imorrneftermiddag, det kommer nog bra. Fast jag är lite nervös, har jue aldrig haft föräldrasamtal förut. Iofs hade jag aldrig haft nån inskolning förrän nu i höstas heller, å det fick jue bra, så hoppas det här gör det också. [:

Nu ska ja spela en sväng, sen hoppa i duschen innan sängen kallar. [: 

Av S - 25 november 2007 09:20

Är lite småtrött, men var tvungen att springa på toa så fort man vaknade, så är väl lika bra att stanna uppe nu. Jag är sugen på att göra nåt idag, typ åka till Birsta eller nåt.

Ingen som känner sig sugen? 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards