Alla inlägg den 22 november 2007

Av S - 22 november 2007 20:00

Jag känner inte riktigt för att blogga idag egentligen, men nåt måste man jue skriva ner iallafall. [:

Gick bra på jobbet idag, var bara med om en grej jag skrattade lite åt för mig själv;

Stod och pratade om schemat igen, så sa X det där om sin kvart igen. Så blev det typ: "-Men asså, jag menade inte att jag skulle jobba mindre än vad jag ska igår när jag frågade om schemat.  -Men vad menade du då?" 

Då gick jag bara därifrån med ett litet leénde, bara för att.. hur kunde de ens tro nåt sånt? När jag senast för en vecka sedan rättade ett fel på nya schemat där det stod att jag skulle jobba till 14 istället för 14.45 Alltså att jag skulle fått gå tidigare om det fortfarande hade varit så!? Skulle inte jag ha rättat det så skulle de säkerligen ha sagt till om det på lönekontoret när de fått nya schemat jue. :P

Aja, ska inte tjata mer om jobbet här. Inte idag iallafall. [:


Har egentligen inte gjort så mycket alls idag, kom hem från jobbet, åt lite middag och grejjade på. Sen har jag planerat lite med Jessica för morrondagen, vi ska bara myyysa hela kvällen, och spela wii hoppas jag. :D

Osså ska vi äta mummamat!! Jag fick bestämma preciiis vad jag ville. [:

Så efter jobbet imorrn ska jag ta bussen till stan och träffa Anna en sväng om jag får tag i henne, sen ska jag ta första buss bort till Kuben. Lovely. [:


Nu ska jag ta och diska lite.



Du vet fortfarande inte vad du gör med mig!?  

Av S - 22 november 2007 06:09

Idag slutar jag 15.30 och imorrn börjar jag 09.00, micket skönt!

Vet dock inte hur de har planerat morrondagen då jag ska börja 9, då blir det alltid 5-10 över för bussen, ändå ska de andra 2 jag jobbar mig iväg och planera vårt "festapt" borta på Skottsund. Bra planering. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards