Alla inlägg den 4 november 2007

Av S - 4 november 2007 21:55

Har legat och kollat på teve mest hela kvällen nu.

Kollade bl.a på Ranking the stars förut och kom fram till att Josefin Craaford nog är min idol. Hon är jue hur cool som helst. 

Samtidigt som jag kollade på zappade jag såklart lite eftersom det var Miami Inc samtidigt, och Ami, gaah.. det vore nåt det.

Nu ska jag tyo hoppa i sängen och läsa lite innan det är sovadags, får jue sova en liten extrastund imorrn iallafall eftersom syster kommer och hämtar mig. [: 

Av S - 4 november 2007 16:10

En natt för många år sedan, när jag precis träffat dig så låg vi och pratade halva natten, jag somnade med min hand i din, det var en fin sommar.

Att det ens har hänt är så långt borta, det finns liksom inte längre. Att den saknade ska komma nu är jue också helt knäppt såklart.

Jag vill inte ha dig NU, jag vill ha det som var DÅ.


Annars så håller jag på att få en ny granne, det bankar i väggarna och låter hela tiden. Hoppas det är klart snart. [: 

Av S - 4 november 2007 10:50

Jag har inte sovit bra alls inatt, drömt konstiga saker och bara vaknat hela tiden, ändå vaknade jag slutligen vid 9.15 och var jättepigg. Hur kan det komma sig? När jag kände mig så pigg så var det lika bra att kliva upp. [:

Har ätit frukost med mamma, ska sätta mig i soffan en sväng tänkte jag, sen ska jag åka hem och kolla om det är nå ledigt i tvättstugan.

Imorrn äre jobb igen. Suck. Kan det inte vara jul snart så man får vara lite ledig? Och kan dem inte höra av sig snart om det andra jobbet jag sökt? Det är väl ändå inte så att man ska gå och lida i slutet av varje vecka för att det är söndag och snart jobb igen?  

Av S - 4 november 2007 01:23

Har varit här hos mamma å hängt med henne å lillasyster hela dan idag.

Var halvdöd när jag klev upp idag så jag orkade inte göra så mycket.

Jag vet en hemlis som inte ni vet.

Vi mumsade i oss pizza tidigare ikväll, även massa chips och sånt.

Jag är trött och ska typ lägga mig och läsa nu.

Jag har glömt ena min telefon hemma istan. ]: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards