Alla inlägg den 24 november 2007

Av S - 24 november 2007 22:07

Så var man hemma igen då, efter trevligt umgänge med Jessica. [:

Vaknade första gången runt kvart över 8 imorse, så jag vände på mig och somnade om en stund, sen vid 9.30 så vaknade både jag och Jessica, osså katten då. Låg och kollade lite på teve, osså spelade vi mer wii och åt frukost. Vid 14 så kom Fredrik hem, vi fortsatte typ spela.. heela dan! Vi tog en paus för lite teve när vi åt middag, vilket blev Kina även idag. ;P Sen spelades det nog ända tills jag tog bussen hem strax före 21. Roligt spel faktiskt, och jag har tagit jäääättemånga stjärnor. ;D

Tack för ett trevligt dygn Jessica. [:

Tänkte att jag skulle se på film nu när jag kom hem, men får ordna den sen istället, fastnade med spelet här som vanligt, men ska strax lägga mig och läsa lite.  

Av S - 24 november 2007 01:47

Det var gott med kinamat, det var gott med cheezeballs, chips, choklad och trocca också, men nu är jag mätt som jag vet inte vad. :P
Vi har kollat lite på Idol, andra delen på Predikanten, osså har vi spelat en massa wii, testade Mario Galaxy och sen var man fast, jag måste nog köpa mig ett wii jag oxå. ;D

Nu ska jag kika litegrann bara, sen blire nog sova, så man inte sover bort heela dagen imorrn. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards