Alla inlägg den 19 november 2007

Av S - 19 november 2007 20:06

Blev ingen powernap innan mötet idag, det blev ingen macka heller.

Malin kom ner, vi grejjade på lite i köket, sen kom vi på att vi skulle åka ner å käka nåt i Kvissle, så vi åkte och tog varsin pizza. Satt och pratade lite skit där en stund innan vi drog tillbaks till jobbet för apt, vilket var lika skoj som vanligt. Alltså inte alls. Strax efter 19 fick vi åka hem, fick skjuts med Malin, snelt det. [:

Nu ska jag strax lägga mig och läsa lite, imorrn börjar jag 7 vilket betyder att jag slutar TIDIGT! Så lovely, får väl se vad som hittas på. Emma är inte sugen på Birsta tro? Eller nån annan som är sugen på att leka nåt? 

Av S - 19 november 2007 16:15

Sitter på jobbet nu, dagen har gått hyffsat fort iallafall, skönt det.

Tänkte göra mig en macka snart och sätta mig i personalrummet och fika och kanske ta mig en powernap.

Tidigare idag så märktes det att vi hade fått randig kaviar, med banan(!!!), barnen vid mitt bord tyckte det var gott, så jag var tvungen att prova jag också jue.. och tyvärr, så måste jag erkänna att det smakade bra. Kaviar är inte mitt favvopålägg, men ibland så är det gott, och har alltid varit anti mot den med banansmak, sen den kom på reklamen.. så jag blev lite besviken nu när det inte smakade så konstigt. ;P

Hms, vad jag pladdrar, jag borde försöka sova en snabbis i soffan.

Av S - 19 november 2007 07:06

Guu vad jag inte tycker om dessa måndagar, och igår blev jag vaken lite för länge igen, klockan var nästan 00 sista gången jag kollade på klockan.

Möte ikväll, så blir på jobbet heela dagen, it sucks!

Nu ska jag fixa tänderna och vänta på syrran.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards