Alla inlägg den 17 november 2007

Av S - 17 november 2007 17:22

Snart så, ska alldeles strax hoppa in i duschen. [:

Hämtade det sista i tvätten för typ en timme sen, så egentligen borde jag vika allt, men det får nog vänta tills imorrn, för jag orkar inte nu. Har varit duktig å diskat iallafall. [:

Ska göra mig halvklar nu, springa på hemmis och handla, sen ska jag bort till Anna och laga mat till oss, wok önskades idag igen. ;P
Sen äre bara och korka upp, vet inte om jag ska ta med minttun eller bacardin, slutar väl med båda, så man kan välja. ;D Men behöver jue inte dricka upp allt. [: 

Well, nu ropar duschen.

Ha en trevlig lördagkväll alles. 

Av S - 17 november 2007 11:28

Ja, så var andra maskinen snart klar, sköönt. Sen vette17 vad ja ska hitta på, Anna ringde precis och skulle på bolaget, så jag behöver inte gå. Kanske skulle ta mig en sväng på stan iallafall, var ett tag sen jag var där, ingen som är sugen på en fika? Annars så blire väl till och städa också, det roligaste man kan hitta på när man är ledig.. jag tycker inte om måsten. :P

Ikväll så slår vi klackarna i taket jag å Anna, fotboll äre jue också, så den blire väl till och kolla på innan vi går ut. [: 

Av S - 17 november 2007 06:46

Va roligt det är att vakna den här tiden när man är ledig, varför kan man inte få sova ut lite? Det är för 17 fortfarande mörkt ute!! Tvärslocknade igårkväll också, vaknade av att telefonen lät, och då var klockan inte ens 00.

Aja, ska tvätta om några timmar iallafall, tror jag ska lägga mig och läsa lite i boken min nu, jag somnade jue ifrån den igår.  

Vem åkte ur Idol förresten!?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards