Alla inlägg den 6 november 2007

Av S - 6 november 2007 21:52

Guu va skönt det är att efter en dusch hoppa i en nytvättat pyjamas som fortfarande är varm av torkskåpet. :D

Nästan allt är tvättat nu, endast sängkläder kvar, det tar jag en annan dag, typ i helgen om jag hinner det.

Tänkte höra med syrran imorrn nämligen om dem vill ha besök i helgen, isf. tänkte jag att hon får vänta i s-vall tills jag slutar på fredag. Mysigt å vara med barnen och sådär en helg. [:

Nu slänger jag mig i sängen med boken.  

Av S - 6 november 2007 19:03

Det är nog inte meningen att jag ska få lägga mig och vila en stund på min tidiga dag. Väcks/Störs av alla saker hela tiden.

Har precis slängt i första maskinen i tvättstugan, blir iallafall en till, sen hinns det väl inte me någe mer eftersom tvättstugan här är så seg. ]:

Jag är lite nervös inför torsdag faktiskt, tänk om jag inte klara testet!?  

Av S - 6 november 2007 13:51

Jag ska på arbetstest på torsdag, om det går bra så får jag komma på intervju.

Snacka om att det är något jag ser fram emot.

Sökte ett jobb igår, dem ringde idag, sjukt nice.


Fick skjuts hem från jobbet idag, av chifen våran, dem skulle på möte på kommunhuset och det är jue nära och bra. På tal om kommunhuset så ska jag försöka få tag på människan där igen, var jue upptaget nyss.


Laters! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards