Alla inlägg den 1 november 2007

Av S - 1 november 2007 20:43

Har inte hänt speciellt mkt ikväll inte. Lekt lite med min nya telefon har jag gjort. Tro nu inte att det är värstingluren, för det är ingen nyhet, men ny för mig. Behövligt med tanke på att min gamla dog hela tiden. [:

Ska lägga mig och läsa lite och halvkolla på EMA strax, först ska jag nog lägga fram kläder tills imorrn. Då är det förresten fredag. :D 

Av S - 1 november 2007 17:04

Goddau!

Idag är jag trött. Mycket trött och jag vet inte varför faktiskt. ]:

Jobbade idag, skulle sluta 15.30 men fick jue gå tidigare eftersom jag bad om det, jag fråga om jag kunde få gå en halvtimme tidigare, 14.50 skickade A hem mig, jaghann preciiis med bussen från Essvik så jag kom hem en helt timme tidigare än vanligt. [:

Hämtade mitt paket på ok, sen gick jag en sväng på stan innan jag gick hem för lite middag. Köpte ett linne och ett halsband på gt.

Skulle träffa Elin ikväll, men nu ser det inte ut som att hon kommer hinna det. Trist.

Så, jag spelar lite istället.  

Av S - 1 november 2007 06:09

Underbart, det är torsdag!

Tur att jag sa nej till att jobba igårkväll, jag är trött nog som det är nu,

och då gick jag faktiskt och la mig strax efter 22 igår.

Ska iväg och jobba strax, sen blire nog hem och sova middag om jag ska orka med att träffa Elin ikväll.

Ha en bra dag.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards