Alla inlägg den 12 november 2007

Av S - 12 november 2007 22:36

Det här är inte likt mig, att det går så länge mellan bloggarna, men jag har helt enkelt inte haft nån ork till att blogga så mycket i helgen. ]:


Har varit uppe hos syrran hela helgen, kom hem imorse.

Vi har kollat på teve, film, ätit god mat och bara slappat. Emma har gjort kuckelimuckmeducin till mig som tydligen inte funkat så bra, men det var jue värt ett försök iallafall. Har ätit mig less på halstabletter och druckit så mycket thé som jag förmodligen gjort sammanlagt i hela mitt liv. Nu är det väl lite bättre med näsan och ögonen, men halsen lever sitt eget lilla liv med smärta och hosta. Nu får det faktiskt vara nog snart!


Idag kom mina ljus och sådär, Emma kom hit förut och skjutsade mig så att jag fick hämta allt, hon hade jue också lite ljus där så. [: 

Orkade inte pilla med allt precis då, men har gjort det nu ikväll, och min tomte på taket är såå fin! Den kommer bli jättefin här på skrivbordet sen när det är dags för det.

Jag tänkte på det förut, om jag låter bli att ta hem någon alls på en månad typ, så kan det jue inte göra nåt om jag börjar pynta för jul redan nu!? [;

Fast, man kanske hinner lessna innan det verkligen är dags då..


Imorrn ska jag och Emma åka ut till pappa en sväng tänkte vi (om han nu ska vara hemma), vi kunde jue inte åka ut dit igår när det var fars dag, så vi tar det nåt i veckan istället.

På onsdag hoppas jag att jag kan jobba igen, så länge ögonen vill funka så tänker jag göra det.  Jagvet inte om det bara är jag, men jag tycker inte det är så trevligt att stå och snora och "grina" när man möter föräldrarna. Det tror jag inte att föräldrarna tycker heller.

Tänkte sätta mig imorrn också om jag orkar, och skriva ner lite tider till "mina" föräldrar, så att vi kan ta lite samtal, kan jue va skönt att få det gjort innan jul liksom. ;P


Nu ska jag ta mina näsdukar och hoppa i säng.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards