Alla inlägg den 13 november 2007

Av S - 13 november 2007 21:36

Sådär ja, nu har jag och systrarna varit hos pappa och firat fars dag lite i efterskott eftersom jag och Emma inte kunde åka dit i söndags.

Vi köpte med oss och gjorde en tårta där (eftersom jag inte kunde hitta igen mitt bakpulver förut idag) osså köpte vi med oss lotter, typ 21 styckna. ;D

Han vann 25:-, att han inte vann mer på så många lotter gjorde mig lite besviken, men pappa blev glad iaf. [:

Han har även fått veta att han har 4 tumörer! ]: Lite jobbigt är det att inte veta vad det är, om det är godartade eller om det är onda jävlar. Hoppas han får tid på sjukhuset snart så det kan fixas! Lite mer jobbigt är att när vi var där ute så ringde en faster från Finland och berättade att hon har bröstcancer. Vad är det med det här släktet? Ska det aldrig få vara bra? >_<


Emma tycker bättre om kaffebryggare.. ;D


Är den inte vacker? [:




Nu ska jag hoppa i säng, för imorrn ska jag jobba igen. [:  


Ursäkta mitt språk, men har dagens visdomsord:

 "Ibland så måste man knulla när man duschar!"

Av S - 13 november 2007 13:32

Jag kom på att bloggen varit lite bildlös ett tag. ;P


Lilltrollet Leija i sin söta mössa. [:


Hemmagjord pizza är så mums!


 

 Malin och Therese på g ut, och lite senare en jag på väg hem. :P

Av S - 13 november 2007 13:14

Är hemma från jobbet idag också, ringde precis till jobbet och sa att jag kommer imorrn, det är faktiskt lite långtråkigt att vara hemma. Får köpa med mig halstabletter och så bara, och proppa i mig massa hostmedicin innan jag går och lägger mig ikväll. Inatt trodde jag att jag skulle hosta ut magen eller nåt.


Anna har varit här en stund nu på förmiddan, hon ville ha lunchsällskap, men eftersom jag inte orkar gå nånstans så kom hon hit osså fixade jag lite varma mackor åt oss. Hon ska nog komma hit och äta middag med mig imorrn oxå. [:

Och på lördag är det tydligen festligheter på gång igen, är nu sugna på att vara med så är det bara att höra av er. [;


Just nu så sitter jag bara och väntar på att pappa ska ringa till Emma och säga att han är på g hem så att vi kan åka dit och hälsa på lite. Den jobbelisten kan fan aldrig ta det lugnt, ryggskott natten mot söndag men nog faen ska han jobba nog. *suck*


Anna sa förresten nåt snällt till mig idag. Jag blev jätteglad. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards