Alla inlägg den 15 november 2007

Av S - 15 november 2007 19:26

Yeees, snart äre helg igen, och den här helgen kanske jag kan hitta på nåt roligt eftersom jag nästan är frisk! Eller, jag vet att jag ska hitta på nåt roligt!

Blir utgång på lördag jue, möjligtvis så följer J och hans pojkvän med, så roligt å festa med dem. ;D

Såklart hade jag roligt förra helgen också eftersom jag trivs så sjukt bra uppe i härnta, men det är jue trevligare att vara där man inte snorar och sådär, ska fråga Emma om julbaket, om det blir snart. [:

Imorrn äre fredag! Vi har fotografering på jobbet, så man ska väl se till att ha nå fina kläder på sig kanske, ska se sen vad jag kan gräva fram. Jag har min tidiga fredag imorrn, så skönt, känns som en evighet sen jag hade den. Får se hur länge Emma blir på jobbet om jag kanske kan snika skjuts med henne hem. Beror väl lite på hur många barn vi har och sådär också.

Jag har ett litet problem också. Jag kan inte sluta tänka på Honom. Varför? ]:

Well, ska se framemot helgens nöjen nu istället, och snart hoppa i säng, jag öppnar jue imorrn.  

Av S - 15 november 2007 08:24

Sovit halvbra inatt, vaknat och hostat rätt mycket, men det var väl okej denna natt iaf jämfört med dem tidigare den här veckan.

Nu på morron när jag klev upp så var jag väldigt sugen på en halsamputering, den gör förfaen skitont!! ]; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards