Alla inlägg den 8 november 2007

Av S - 8 november 2007 16:51

Igår blev det inge bloggande för mig, först så fungerade inte internet som det skulle hemma, sen tokdäckade jag mitt i Greys. Blev med andra ord en tidig kväll för mig. Imorse när jag vaknade så hade jag även jätteont i halsen och svettades som en gris. Välkommen feber tänkte jag då. ]:

Har fortfarande inte kollat det riktigt, men fick åka hem tidigare från jobbet idag eftersom jag var helt seg och hade ont i hals och huvud. /:

Jag skulle jue iväg och göra det där testet idag, det kom jag inte iväg på eftersom jag var så trött och slö, jag ringde dit på lunchen och jag skulle höra av mig imorrn om jag kände mig piggare. Får se hur man känner sig imorrn, med tanke på hur jag brukar bli när jag blir riktigt förkyld så har jag tyvärr inga förhoppningar om att vara piggare imorrn.

Följde med syster hem idag efter jobbet, hon skulle ta hand om mig sa hon, så efter maten tänker jag bädda ner mig i soffan och hoppas på att hon gör det oxå. [;

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards