Alla inlägg den 16 november 2007

Av S - 16 november 2007 22:27

En skön och lugn kväll blev det av den här fredan.

Fixade min goda gratäng förut, smaskens med lite sallad på sidan av. [:

Har spelat lite, sen har jag ledat och glott på teve, kollade på Predikanten, sån grym tur att den var lika lång som jag typ hunnit i boken. :P

Så nu ska jag lägga mig och läsa den, var jue bara tvungen att kolla vem som plingade på msn. [: 

Av S - 16 november 2007 16:16

Min kropp har blivit klen. Förr i tiden visste jag knappt hur det var att ha ont i huvét, nu kommer det lite nu och då. Som nyss typ. ]:

Rösten är på väg att åka på semester låter det som, pratade nyss med Anna i luren:

A:Vad gör du? 

S: Inget, jag kom typ nyss hem.

A: Men varför låter du så konstigt?

S: Jag har ingen röst?

A: Ne jag hör det. Och du har jobbat sådär?



Ja, vad ska man göra? Känner mig jue hyffsat fräsch nu iallafall, det är bara den där jäkla rösten som inte vill vara med. /:


Tog kort på jobbet idag, det hände en sak som jag tyckte var jättekonstig.

Varför liksom? Tyckte det va lite småroligt. :P

Sprang på hemmis innan jag gick hem, ska äta min kycklinggratäng idag, blev så sugen. :D Handlade även hem så att jag å Anna kan äta tacos nån kväll. Myspys. [:
Nu ska jag ner till tvättis och se om det är ledigt ikväll. Hoho, jag som brukade "idiotförklara" folk som tvättade på en fredagkväll. :P

Av S - 16 november 2007 05:19

Baah!

Jag är aptrött, blev vaken lite längre än tänkt igår. Var en snäll människa och fixade lite musik till Teija. [:

Jag är trött, och hungrig, frukost är inte förräns om nästan 3 timmar, och man kan faktiskt inte äta frukost klockan 5 på morron. Det går INTE.

Men borsta tänderna, det kan man göra iallafall. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards