Alla inlägg under oktober 2007

Av S - 31 oktober 2007 21:08

Gick bra på jobbet idag, dan gick fort och det var slut på barn före 17.

Skönt det eftersom jag skulle in å träffa Anna. [:
Vi gick ner på BK och åt 3-rätters; Räktoast tog jag till förrät, Anna tog kyckling vingar(?), sen tog vi kycklingspett till varmrätt och friterad banan med glass till efterrätt. Sen satt vi där nån timme och pratade skit med Ludde och Rabi. Kom nyss hem typ, så nu när jag tänker efter så var vi där typ 3 timmar. :P

Anna blev glad för efterrätten, som hon även lekte lite med. ;D 

 

 Imorrn blire jobb 7-15.30, sen ska jag hämta min telefon! :D

Och på kvällen ska jag faktiskt ut å ta en öl med Elin, har inte träffat henne på hur länge som helst nu. Ska bli skoj. [: 

Av S - 30 oktober 2007 23:08

Har legat och läst lite nu på kvällen sedan lillasyster åkte till pojkvännen sin, vi kollade lite på kläder och pratade lite skit när hon var här.

Nu har jag iallafall läst ut Isprinsessan, och direkt efter det så började jag med Predikanten tror jag den hette. Jag och boktitlar. Hoppas den är lika bra. [:

Nu ska jag bara borsta dem vita, sen ska jag hoppa ner i sängen igen.

Sovmorgon imorrn, klockan ringer inte förrän 7.30 :D 

Av S - 30 oktober 2007 18:15

Idag efter jobbet så var Emma sugen på en sväng på staden, men precis när vi kom in till stan så ändrade hon sig till Birsta, så vi drog dit ut istället. [:

Gick en sväng å kollade in dem nya butikerna, å shoppade lite. Emma köpte lite kläder till ungarna, jag köpte ett par vantar och en klänning till Leija. [:

Efter BC så åkte vi på Ica Maxi för å handla, invigning för mig eftersom jag inte varit där tidigare. Var inge speciellt egentligen, stort typ.

Blev massa mat inhandlat, så nu har jag våldat in det i mitt lilla frysfack, och en del i kylen. [;

2 böcker blev inköpta även; Predikanten och Olycksfågeln av Camilla Läckberg, så nu har jag läsning för en vecka kanske. [:


Nu ska jag kirra mat och vänta på lillasyster som ska komma och hälsa på lite. [:  

Av S - 30 oktober 2007 13:20

Har slutat för dagen, för typ 20 minuter sen, men väntar på att syrran ska bli klar i köket så man kan snika skjuts med henne hem. Slipper man åka buss så äre jue skönt ibland. [:

Sen ska jag hem, kolla om mitt paket kommit, jag tror dock inte det, det kanske kommer imorrn? *håller tummarna*

Sen funderar jag över en sak.. Varför gör folk så stor grej av en så liten sak?

Har jag ens påstått att jag är sur/irriterad för något? Besviken ja, men inget annat.

Av S - 30 oktober 2007 05:23

Det är verkligen inte lätt för mig att kliva upp den tiden på morgon.

Sjukt trött, och det är jue lite konstigt med tanke på att jag går och lägger mig så sjukt tidigt på måndagarna.

Well, idag jobbar Emma hos oss, så har jag tur så kan jag åka med henne hem idag efter jobbet. Skönt det.

Bussen går om en kvart, så jag ska ta och börja röra på mig.

Ha en bra dag. [: 

Av S - 29 oktober 2007 19:24

Nu är jag trött, jag ska upp 4.50 imorrn, så jag tar med mig mitt thé och går till sängen med boken, alltid nåt att gå till sängs med.


Jag förstår inte varför folk ska hålla på och försvara sig och "hoppa på" folk som inte ens sagt nåt. För att man inte skickar svar på sms på en gång så är det genast det värsta som väntas.. eller?  


Förresten.. jag vet nåt som inte ni vet. ^-^ 

Av S - 29 oktober 2007 16:57

Har varit på föreläsningar hela dagen, den på förmiddan var rätt bra,

jag är inte intresserad av ämnet, men hon var rolig hon som pratade.  

Åkte med Malin, Malin å A-K  till stan för lunch, Malin och Malin gick på Oscar, men jag tyckte inte att det fanns nån go mat där, så jag å A-K gick på Norrlandskällarn.

Sen efter lunch vare dags för annan föreläsning, den va aptråkig, men jag tycker sådär att man går inte därifrån bara mitt i för att den är dålig, så.. jag somnade istället. Tur vi satt uppe på "balkongen" så man inte syntes så mkt. [;

Nu ska jag fundera på dagens middag. Jag har typ inte handlat hem nåt. /: 


Av S - 29 oktober 2007 07:56

Idag ska jag sitta på föreläsningar hela dagen, det känns väldigt spännande.

Eller så är jag alldeles för trött nu för att se fram emot det på något sätt!

Ändå ska jag inte vara på macken förräns om en kvart och jag är klar, det skulle aldrig hända när jag verkligen inte får missa en buss.

Knepigt. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards