Alla inlägg under oktober 2007

Av S - 16 oktober 2007 05:29

Bråttom nu, så jag tänkte bara meddela om att jag sticker på jobbet, sen åker jag nog å hälsa på mamma. [:

Av S - 15 oktober 2007 19:49

Jag öppnar imorrn så min telefon kommer att väcka mig 04.50,

det betyder att jag tar med mig min bok och går och lägger mig.

Nattinatt! 

Av S - 15 oktober 2007 19:01

Hur ska man säga till en människa att man inte vet?

Hur ska man säga till en människa att man är osäker?

Hur ska man säga till en människa att ta det lugnt?

Hur ska man få en människa att förstå att man behöver tid?

 *suck*

Hur ska man egentligen? 

Av S - 15 oktober 2007 17:18

Ja, så var denna första arbetsdag på veckan över, och vi överlevde den här gången oxå. A var tillbaks från sin semester i Costa Rica, hon hade med sig choklad! Jag brukar inte gilla godis från utlandet, men den här var faktiskt riktigt god. [:

Väntar på att kycklingen ska tina i micron, sen ska ja blanda ihop å slänga in i ugnen, sen väntar dagens bloggläsning. [: 

Av S - 15 oktober 2007 06:41

Måndagmorgon. Finns det nån värre tid på veckan/dygnet än måndag klockan 06.00 när klockan ringer? Skulle inte tro det jag heller. Mörkt är det ute också, nu dröjer det lääänge innan det blir ljusare igen. Gud vad jag inte tycker om det här med mörker. ]:

Nu har man jue inget annat val än att klä på sig och vandra till bussen, så ha en bra dag alla ni andra.  

Av S - 14 oktober 2007 19:49

Det går mindre bra för mig på filmfronten, så nu har jag beslutat mig för att borsta tänderna, gå uppför trappen och slänga mig i sängen å börja läsa boken jag fick låna av B på jobbet.

Camilla Läckberg´s Isprinsessan.

Hoppas den är bra. [:  

Av S - 14 oktober 2007 16:53

Det var gott med Biteline förut. Mycket mumsigt.

Vi var även in på Olles eftersom Wedde hade tappat sitt körkort igår,

hon blev rätt glad när det var kvar där. [;

Anna var en aning bakis, men som Wedde hade sagt till henne:
Det är jue inte så konstigt när du dricker varannan shot istället för varannan vatten.

;P 

Fick mkt beröm för min fina frisyr igår.

Tack för det Anna. [: 

          

 


 

Likör 43 med mjölk = mums! 

Av S - 14 oktober 2007 13:05

Halvdöd idag, men man överlevde gårdagen iallafall.


Började jue kvällen hos Anna, först vare bara hon och jag som var där, drack drinkar och gjorde iordning oss. Sen kom Maja, Loppan, Wedde, Anna, Emma,.. och jag tror dem sista hette kanske Camilla å Helena? Inte säker dock. Lite senare ramlade Johan och 2 av hans kompisar in oxå. Det drack alkohol i mängder, vi vandrade upp till Aveny, där var kön flera kilometer, så vi gick ner på Olearys istället. Där var det riktigt skoj!! Vi dansade, drack shottar, drinkar o cider, träffade folk och drack ännu mera. Såå roligt. Jag tog mitt pick å pack och gick hemåt runt kvart i 3 tror jag, då var jag nöjd för kvällen. Stannade jue även till och köpte lite mat på kebabcity. [;


Nu ska jag typ hoppa i duschen och gå å käka med Anna å Wedde, tur att dem oxå var hungriga idag. [;


Bilder kommer senare.. dock bara på mig, Anna å drinken. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards