Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av S - 26 oktober 2007 17:41

Hej hallå!!


Jag har varken haft tid, ork eller lust att blogga nåt på en dag typ, men nu kommer det lite iallafall. [:

Var på stan en sväng med Anna igår efter jobbet, köpte ett linne/klännig/tisha att ha på mig ikväll, vet inte vad man ska kalla det. :P

Sen låg jag bara hemma och läste, fram till typ 00 inatt!! Bra bok. ;D

Idag har vi haft planeringsdag på jobbet, Malin hämtade mig imorse och släppte sedan av mig på stan runt 16 idag. Jag sprang på stan en halvtimme, på den halvtimmen hann jag bränna typ 1200:-... Blev 2 par byxor o lite annat krimskrams. Kom hem, slängde i färg i håret och ska typ studsa in i duschen nu. Sitter å dricker en cider, så den får väl ta slut först. Sen ska jag springa ner på stan å fixa lite innan jag ska på Stadshuset å äta. :D God mat hoppas jag att dem har, för jag är hungrig redan nu. [;


Var på bolaget en sväng förut å köpte3 cider, visade man legget innan dem frågade efter det å var under 25 så fick man en liten godisask. ;D 

Dem stod även utanför och gjorde fulreklam för sprit att beställa hem, stackars bolaget. ;P


Nu vare duschen!! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards