Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av S - 10 oktober 2007 21:42

Kvällen blev inte som planerad, Anna ville umgås, och det tackar man jue inte nej till. [:

 Jag gick ner på Statoil och mötte henne när hon slutat jobbet, vi köpte lite fika och gick hem hit. Pratade skit, fikade, kollade på kläder och sådär. 

Hon har precis gått, så jag ska borsta tänderna och sen gå och lägga mig, läsa lite i min tidning som jag köpte förut. 

Nattinatt. 

Av S - 10 oktober 2007 18:26

Gick bra för syrran på jobbet idag, gottit med pannkaka. [:

Undra hur det gick för Malin?


Kom hem för typ en halvtimme sen, håller på å grejja lite mat och sen tänkte jag slänga mig i sängen med en tidning jag köpt.  

Kanske jag får åka ut till Birsta imorrn? Är sugen på en sväng på Ikea, var ett tag sen. *håller tummarna*


Snart äre helg förresten. [: 

Av S - 10 oktober 2007 08:24

Jobba, äta, sova.. jobba, äta, sova.. sen nån gång nlire helg.

Sova jobba äta städa.. 

*suck*

Idag jobbar syrran hos oss iaf, skoj det.

Dags å göra sig klar för bussen. 

Ovido - Quiz & Flashcards