Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av S - 28 oktober 2007 21:45

Jag kom precis hem från mamma, det luktade äckligt på bussen.. det var någon som hade kräkits. ]:


"Ljuspartyt" gick bra, trots att ALLA utom syrran och mamma sket i det. Jag beställde massa saker, lite ljus och lyktor. Nu längtas jag tills dem kommer!!

Lena som hade partyt var supertrevlig = bra skit. [: Mamma hade bakat gott oxå!!

 Syrran kom jue dock lite sent, dem fick  skjuts med brandbilen, hennes bil hade börjat brinna typ i Bydalen. Läsko!! En lastbil bakom dem hade sett det och signalerat eller nåt åt dem. Barnen tyckte det var lite häftigt tror jag, dem fick jue åka brandbil. Emma däremot tyckte jag lite synd om. /:


Nu ska jag grejja mig en kopp thé och lägga mig och läsa lite.

Imorrn äre utbildning typ på Tonhallen hela dan. Spännande. 

Av S - 28 oktober 2007 10:50

Lite trött är man nog känner jag, men när jag vaknade för en halvtimme sen så kände jag inte av någon trötthet alls. Kanske ska gå och sova en timme till eller så. Jag har även grymt ont i handleden, stämplade nog för mycket igår, det gör verkligen skitont när jag ska böja den. ]:


Ska även åka upp till mamma lite senare, ska jue ha partylite-visning hemma hos henne ikväll.  Får väl ha det för familjen helt enkelt om det nu inte kommer någon annan. ]: Ska påminna Malin sen iaf, så hon kommer nog.


Nu ska jag fundera en stund på om jag ska sova eller om jag ska äta frukost.  

Av S - 28 oktober 2007 02:56

Gonatt.

Man borde jue säga så när det är natt, istället för goddag?


 Blev inge sovning före jobbet idag, dock så låg jag i soffan hos mammai typ 3 timmar och kollade på tv. Skönt vare. Sen vid 21.30 tog jag bussen ner till jobbet, var kassan som gällde hela kvällen, så skönt så. [: 

Trodde faktiskt att det skulle vara mer gif-folk där, men det var typ som vanligt, rätt många inlösta iallafall.

Hann gå en bit hem nu, sen kom det skjuts, och man får alltid höra "Man ska inte va ute och gå ensam på nätterna, spelar ingen roll om det är nära!!"

Snelt det. [:


Nu ska jag hoppa i säng så man kan vara människa på partylitet imorrn. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards