Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av S - 21 oktober 2007 21:13

Jag orkade tvätta 2 maskiner, härligt det, och alla sängkläder blev hann torka utom ett påslakan, helt sjukt. Har dem trimmat vårt torkskåp?!

Såg lite på Parlamentet förut oxå, tills jag var tvungen å springa ner, handdukar och det i sista maskinen hängde jag här upp, jag orkar inte springa ner någe mer ikväll. :P

Nu ska jag gå och lägga mig, blir lite läsning.

Ska skicka ett sms till syster oxå om att hon inte ska försova sig imorrn, ska jue åka med henne. [;

Jag har förresten haft Lugna Favoriter igång hela dan nästan, bra skit faktiskt. [:

Gonatt! 

Av S - 21 oktober 2007 19:15

Man kan jue fråga sig varför jag skrev att jag, lillasyster och Johannes hade en myspysfredag när det faktiskt var lördag igår.

Attans, hade varit skönt om det fortfarande varit lördag. [; 

Av S - 21 oktober 2007 19:05

Sådär, första maskinen är igång, blir väl en till sen tror jag, just nu känns det iallafall som att jag orkar. ;P

Blev film efter maten förut, Dirty Dancing, Havana Nights, jag hade inte sett den tidigare, inte ens haft planer på den, men så blev jag sugen å se den idag. Den var bra faktiskt, och jag blev lite småkär i Diego Luna, typiskt mig att bli kär i nån i nån film. Till vilken nytta liksom? [;

Av S - 21 oktober 2007 17:01

Blev en skön prommis bortåt Västermalm förut, gick runt lite borta vid Grönborgs och vände sedan tillbaka till stan. Skönt när man har musik i lurarna. Gick förbi Hemköp och köpte middag, det blev köttsoppa med ostmacka till det, gick förbi köttsoppan på Hemköp och så la jag den i korgen. Jag är annars inte spec förtjust i det. :P


Nu ska jag slå på en film innan jag ska ner till tvättis.

Söndagsnöjet är fullbordat.  

Av S - 21 oktober 2007 14:41

Yes, har dammsugit o torkat golvet nere, drog fram kyl för att dammsuga bakom där oxå, tänkte ta spisen oxå, men det får bli ett senare projekt. [;

Tänkte ge mig ut en sväng nu, gå förbi hemmis oxå å köpa nån middagsmat, vet inte vad jag är sugen på.  Sen ska jag ta tag i övervåningen, inte så mkt å städa där, men dammsuga o sådär o bädda sängen. [:

Av S - 21 oktober 2007 11:47

Av S - 21 oktober 2007 11:41

Så var helgen typ slut, nästan. Förstår inte varför dem ska gå så himla fort jämt, jag vill att den ska gå låååångsamt. ]:

När jag vaknade så klev jag upp å slet ur sängkläderna, här ska städas och tvättas. Finns det egentligen nå skönare än att lägga sig i en nybäddad säng?

19 ikväll är det tvätt, det var ledigt från 16 igår, så om det är det idag oxå börjar jag faktiskt tidigare. Tänkte ge mig ut på en prommis sen oxå, ser faktiskt ut att vara rätt skönt fast att solen inte lyser. [:

Men först, stoppa nåt i magen. 

Av S - 21 oktober 2007 00:52

Har suttit å spelat lite nu en stund, kom inte på så mkt annat å göra när jag kom hem förut. Nu börjar ögonen bli trötta, så jag tänkte gå å lägga mig å börja läsa i en ny bok, får se vad det blir.

Jag ger iallafall upp för idag. [: 

Skapa flashcards