Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av S - 18 oktober 2007 19:39

Mötet avklarat för den här månaden, ja, apt alltså.. avdelningsmöte

ska vi visst ha nästa vecka. Möte, möte o möte..

Ska visst bli lite omflyttning bland personalen, nu ska jag definitivt inte 

stanna, det är ett som är säkert.


Jag å I tog jue som tidigare skrivet en prommis förut, det var skönt

trots att det blåste som bara den. Vi gick upp till Essviksvallen och tillbaka,

så det blev en liten sväng. Tror ja ska börja gå ut å gå en sväng på dagarna när jag har rast istället för å bara sitta. Skönt jue.

Blev en dålig bild, men.. hösten är fin.


 

Av S - 18 oktober 2007 16:06

Haha, jag som tyckte jag hade tid imorse, eller hur.. jag höll på att missa bussen, den var precis på väg att börja åka när jag kom. :P


Jag slog tummen idag, med hammaren, precis såsom dem gör i filmer.

Typiskt mig.


Nu ska jag gå ut å gå med Irma medans vi väntar på möte.

Möten sucks!

Av S - 18 oktober 2007 06:44

Idag har jag liite mer tid på mig än tidigare dagar, kanske beror på att jag endast snoozade i typ 10 minuter. Egentligen borde jag ställa klockan på typ 5 när jag ska kliva upp klockan 6, förstår inte varför det är så skönt å snooza.

Egentligen blir man jue bara slöare då..

 Idag blir jag på jobbet hela dan, det är inte spec lockande, men vad gör man, det är jue möten jämt känns det som. Nästa vecka pratas det om avdelningsmöte oxå.. *suck*


Undra vad som hände med mina besökare igår?

Dem bara försvann.. ]: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards