Alla inlägg under maj 2007

Av S - 31 maj 2007 23:35

Nu har ja grejjat lite med våran mp3-tjosan, det här kan bli bra skit hoppas jag. [;

Även så har jag spelat lite spader, ikväll utan jessca, och jag vann faktiskt en omgång! Lite glad jag blev, tror faktiskt vi börjar lära oss det där nu. [:

Nu sitter jag här å fryser, så ska ta å krypa ner i sängen å slå på nån film tror jag, om ja inte somnar.


Snart helg! Nån som har tips på vad man kan hitta på?  

Av S - 31 maj 2007 22:47

Aa, har jue tänkt lägga upp bilder sen i lördags, det ena är min fina frisyr som Anna gjorde, å det andra är jag å Anna på Olearys  toalett. :P

Av S - 31 maj 2007 21:12

Ja, asså jag har nu kommit fram till att jag inte är så väldans smart, eller så är mina nya hyresvärdar inte så duktiga på att informera. Sen jag fick hyreshöjning har jag jue betalat 2180 kr i hyra, några månader innan det så fick jag brev om att allt med bredbandet å så var färdigtestat så nu måste vi börja betala( haft gratis i sisådär 1-2 års tid innan ) för internet å kabel-tv, visst tänkte ja, det äre jue lätt värt. 235 kronor skulle det bli för internet och kabeln, så det har jag snällt betalat varje månad. Idag så kom dem nya hyresavierna, dem har blivit lite annorlunda nu eftersom "vi" blivit sålda. Och där står det så fint att hyran fortfarande ligger på 1945 för mig, och teve+bredband är på 235, med andra ord, SAMMANLAGT 2180. Smart tjej jag är ibland. [; Har iallafall mailat till en av dem som har hand om hyresadministrativa frågor. Får hoppas på svar imorrn. ^-^

Av S - 31 maj 2007 18:50

Ja, vad är det jag har sagt om röstandet!? RÖSTA!!

Förresten, tydligen är det nån som aldrig grillat. ;P 

Av S - 31 maj 2007 18:35

Goddagens!

Har varit o jobbat idag dådå, blev hela 2.5 timmar. Var så lite barn så ja fick gå halv 4 ist för halv 5. Ger lite pengar, men det var faktiskt skönt å gå hem, har gått så långsamt eftersom det varit så lite barn. Och precis när ja kom in till stan så ringde Anna å ville umgås lite, så hon följde med mig bort på Skepparn en sväng för att träffa syrran en snabbis, sen gick vi på stan å flanerade innan vi kom fram till att vi var lite hungriga å gick på breve för en kycklingpasta. [:

Sen gick vi på hemköp innan hon skulle åka hemåt, så jag var väl hemma för typ en timme sen.

Ikväll äre Kyle oxå, viktigt att inte missa det. Kanske är någe mer roligt efter det. Det visar sig.

Imorrn jobbar jag stängning, det är alltid lika drygt, även om man bara jobbar typ 5 timmar. Alltid jobbigt å va kvar så sent. Sen får vi väl se vad som händer. OM det händer nåt.


Känner mig för övrigt på strålande humör idag, känns nästan som att man skulle vara kär, fast jag inte ens är i närheten av att vara det. [:

Härligt härligt.. och imorrn kommer sommaren tror jag, det känner jag på mig.  

Av S - 31 maj 2007 10:46

Guud så skönt att jag tog en dusch igårkväll, helt sjukt skönt att slippa kliva upp för att göra det idag. Iofs hade jag hunnit med det oxå, men så skönt att slippa stressa till jobbet. Behöver inte gå förräns om en timme typ, och jag ska bara borsta tänderna å ta på mig strumpor så är jag klar. Skönt skönt.

Nu ska jag typ alldes strax läsa igenom Jesscas bokrecention, hon ville det, men det ser säkert bra ut. [:

Tur oxå att jag inte har en aning om hur jag jobbar idag, slutar 16 eller 16.30, kom på igår att det mkt väl kan vara 16.30 tyvärr. Men det är la bara å bita ihop, snart äre jue helg igen. ^-^

Av S - 30 maj 2007 23:02

Det är typ mina idoler, tycker dem är hur tuffa som helst. [;   Har suttit å kollat på teve(greys) å bölat litegrann, sen har ja spela lite med Jessica, och ikväll vann vi faktiskt våran första match helt själva. Hur glad som helst blev vi. [;  Ska strax hoppa ner i sängen, eller, ja ligger redan i sängen, men sova då. Ska jue jobba imorrn. Inte förrän klockan 13, men iallafall. [: 

Av S - 30 maj 2007 19:46

Alltså, jag har suttit typ den senaste timmen för att få till låtarna på mp3:n. Det började med att när ja koppla ihop den med datorn så skickades all musik jag hade på datorn över till den, det som fick plats. Så jag kunde inte testa å spela in å sådär eftersom minnet typ var fullt. :P Så jag har hållit på att tömma den, när ja till slut fick till det. Så nu håller jag på å ska lägga in bara den musik ja vill ha.

Önska mig lycka till. ;P  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards