Alla inlägg den 22 maj 2007

Av S - 22 maj 2007 19:05

Ja nu har jag varit framme med mobilkameran igen, som för övrigt har världens sämsta kvalité, men skitsamma. [:      Systeryster å Johan ska jue gifta sig i sommar, och nu har jag fått inbjudan, såå fin å jag blir såå avis! En liten tjej som får sin stora dröm uppfylld liksom. Så sött!
   
Så nu måste jag hitta kläder att ha på bröllopet!! Hur sjutton ska det gå!?

Av S - 22 maj 2007 17:09

Har varit hos mamma å fikat lite idag oxå, Mackan kom förbi oxå, osså Yvonne. Mumsigt värre med smörgåstårta jue! :D

Har ringt Midälva oxå, Maria tyckte inte alls ja lät pigg så dem skulle fixa nån annan tills imorrn, å dem skulle ringa om dem behövde mig igen, vilket hon trodde skulle ske. [:

Håller på å tvättar nu, har typ inget rent, ett helvete att tvätta när man är sjuk dock, svettas som en gris när ja är där ner. Fresh!

På lördag, då blire nog skoj! *längtas*


Veronica förresten, mamma hälsa grattis i efterskott. [; 

Av S - 22 maj 2007 12:22

Vaknade typ 9 imorse å var helt igentäppt i näsan, försökte somna om, men det var jue bara löjligt å helt omöjligt. ]: Så det var bara till å kliva upp å slöa vaken istället. Sitter med det där jäkla ballongspelet som ska vara så omöjligt. :P Men snart är ja klar med 2:an oxå. ^-^


Ska åka upp till mamma en sväng å tömma fikat där, finns jue så mkt kvar. ;P

Osså måste ja ringa till Midälva å säga att ja inte kan jobba imorrn. Såå typiskt!!


Så idag blir ännu en dag av hostmeducin, nässpray, juice å thé! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards