Alla inlägg den 30 maj 2007

Av S - 30 maj 2007 23:02

Det är typ mina idoler, tycker dem är hur tuffa som helst. [;   Har suttit å kollat på teve(greys) å bölat litegrann, sen har ja spela lite med Jessica, och ikväll vann vi faktiskt våran första match helt själva. Hur glad som helst blev vi. [;  Ska strax hoppa ner i sängen, eller, ja ligger redan i sängen, men sova då. Ska jue jobba imorrn. Inte förrän klockan 13, men iallafall. [: 

Av S - 30 maj 2007 19:46

Alltså, jag har suttit typ den senaste timmen för att få till låtarna på mp3:n. Det började med att när ja koppla ihop den med datorn så skickades all musik jag hade på datorn över till den, det som fick plats. Så jag kunde inte testa å spela in å sådär eftersom minnet typ var fullt. :P Så jag har hållit på att tömma den, när ja till slut fick till det. Så nu håller jag på å ska lägga in bara den musik ja vill ha.

Önska mig lycka till. ;P  

Av S - 30 maj 2007 17:06

Idag har jag, Robin å Jessca varit ute på dhl å hämtat våra mp3spelare. Äntligen liksom. [: Yrade runt där i skogen lite oxå. Och Robin fick massa gula bilar på sig. ;P

Anyway, dem är skiiitsmå å behändiga, nån klant lär säkert slarva bort dem. [inte alls en pik till dig jessca] Så nu börjar uppdragen, kan bli skojjsigt det. [;

När vi kom tillbaka till stan så gick jag å Jessca å sola, sen träffade vi på lill-Stina för hon å jag skulle upp å hälsa på mamma på sjukhuset. [: Träffade även på Therese å Liam på stan å surra med henne en stund, skitsöt unge hon kläckt ur sig iaf. ^-^

Jag å Stina tog bussen upp till sjukhuset, syster Emma var redan där när vi kom. Hon mamma delar rum med lär tycka vi är sjuk i huvét, gud va vi yra på. Blev väl kvar där lite mer än en timme, sen lifta jag å stina med emma ner på stan när hon skulle jobba. Mamma kommer hem imorrn iaf, och hon verkade rätt pigg nu. [:


Håller på å ska fixa mat nu, korvstroganoff å ris. Mums! Det var såå längesen. Och på tal om det, nu kokar riset. [: 

Av S - 30 maj 2007 11:04

Ja, nu är jag less på mitt halsont, håller på att bli tokig, vaknar med det varje morgon! ]: Måste nog dricka lite mer thé.

Idag ska vi hämta mp3isarna. Försöker ragga skjuts nu bara, skönare det än att åka buss. Ingen som ska ut till birsta? [:

Well, ska väl hoppa in i duschen å se om det löst sig sen, annars blire iaf bussen.

Puss hej på er.


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards