Alla inlägg den 12 maj 2007

Av S - 12 maj 2007 19:36

[19:14] <Xarah> fyfaen för tangentbord som dör precis när man spelar ]:
[19:15] <nIzQ> ahh de måste juh gå att jämföra med att ha en partner som dör när man knullar
[19:15] <nIzQ> eller en middag som blir gammal när man äter den

Av S - 12 maj 2007 17:37

Så, nu har vi fått ännu mera gjort här uppe i norr. ;P

Efter maten så började jag å syrran att gräva upp hennes rabatt för att flytta den eftersom altanbygget snart ska påbörjas, så vi var tvugna att rädda det som gick. [:

Sen så har jag satt blommor åt syrran i en sån där stor kruka oxå, som ska stå på framsidan. Oxå har jag kört undan massa löv med skottkärran. Fifaen va duktig man kan vara ibland. [;

Syster är fortfarande ute å kör skräp, jag blev trött å gick in en stund, får se om jag går ut o fortsätter snart eller om jag tar mig en dusch. Man känner sig inte alltför fräsch nu precis.

Av S - 12 maj 2007 15:14

Ja jävlar vad vi jobbat på här idag. [: Jag å Emma har rivit allt som var kvar av hundgården, även slitit upp dem där jävla betonggrejjerna, fyfaen va dem vägde tungt! :P Har även rensat heeela gården på ungarnas leksaker, slängt allt som var trasigt o städat ihop det andra i lådor. Imorse när vi klev upp skulle vi kolla efter våra gamla dock-kläder i Leijas rum, det slutade med att vi rensade upp i både hennes å Jacobs rum. [:

Så idag kan ingen jävel komma å påstå att man har varit lat iallafall.

Har även bett dem bygga en gäststuga till mig när dem är klar med allt här uppe, för då flyttar jag nog hit. ;P

Fast njae, kanske inte, men ja blir bra sugen på hus! Nu fattas bara att hitta en bra karl att göra detta med, för inte går jag å skaffar mig ett hus själv. ;P


Nu ska jag kika om det finns nåt jobb för mig att söka, kan inte gå å bara vänta hela tiden, nu får det hända nåt innan ja söker mig nå annat.

Sen tror jag det är mat på g här, grymt hungrig. Å sen ikväll äre schlaaaagerkväll för mig å syster yster. [:


Ha en trevlig eftermiddag å kväll alla.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards