Alla inlägg den 2 maj 2007

Av S - 2 maj 2007 23:43

Ja för sjutton, det är det jue idag, snart helg igen liksom. :P Jobbar imorrn så ska strax mysa med kudden. [: Blev blåkioskenmat idag, var gottit det. Problemet mitt fortfarande inte löst, får se hure går. Irma ringde förut å prata om resan, hon kan prata lika mkt som min mamma. :P Boken ja läser, kan ja inte sluta läsa men man måste jue sova. Så gnatt. ps. Han är förjäkla söt eg.

Av S - 2 maj 2007 16:28

Så less nu! Varför har han ställt till det så jag knappt vågar prata med han? Så less! Annars hade det kanske varit ordnat nu. Men vad ska jag ta mig till? Fan att allt är bokat, annars hade det varit skitbra jue. ]: Ne, nu ska jag lägga mig å läsa, då tänker man iaf bara på vad som händer där ist.

Av S - 2 maj 2007 13:06

Goddau!

Idag har jag varit på af, det var drygt möte, trodde det var vanlig basinfo, men det vare jue inte, så fick va där nästan en å en halvtimme. Vaknade även klockan 7 å var pigg, det var skönt eftersom jag hade ställt klockan på 7.45 [:

När jag var klar så var Anna redan där för att möta mig, så vi tog en sväng på stan, lunchade på CH oxå, det var längesen så det var mumma. Sen gick vi en sväng innan vi tog bussen bort till Jessica, var på ica oxå för Jessica köpte lite fika. Så nu sitter vi å fikar å spelar Rayman, det är skitkul, speciellt när Anna spelar för hon ser så otroligt rolig ut. [;

Imorrn äre jobb igen, trodde ja började sent men kollade å jag börjar jue redan 9.30, ganska skönt det oxå iofs. Sen på fredag jobbar jag endast 12.45 till 16, sen ska ja packa, åker jue på lördag. :D

Nu ska ja umgås å sådär, hörs later!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards