Alla inlägg den 27 maj 2007

Av S - 27 maj 2007 23:52

Mjo, intressant dag det hära. Eller nåt. Javet inte riktigt själv faktiskt. Men, tänkte att ja skulle berätta lite om gårdagen nu. [:


Kvällen började jue när tjejjerna, Anna, Anna å Angelica äntligen kom hem till mig efter att ha lämnat bilen. Det korkades upp vin, öl, cider å minttu, det kom en bitelinepizza som snabbt tog slut, grymt gott. Alkoholen hälldes i för vissa av oss. Runt 22 nån gång så kom så även Loppan och Chrisse hit. Vi hade riktigt trevligt faktiskt. Och ramlade väl neråt stan när klockan närmade sig halv 12 tror ja, om ja inte minns helt galet. Blev först Olles, sen Coppers.. o massa spring där emellan. Träffade min gamla kompis Jocke som satt med oss ett tag, fick höra saker som förvånade mig väldigt.  Jag å Anna hällde även i oss en tequila, det var jue som ett tag sen nu det. ;P Gott var det. [:


Frisyren Anna fixade i mitt hår fick jag höra mkt gott om, vissa blev riktigt impade. Och söt är jag. Man kan även drunkna i mina smilgropar. Allti skoj att få höra sånt. [:

Nu tror ja att ja ska stänga ner här strax å släcka lampan för att sova, man vet jue aldrig om dem ringer imorrnbitti. 

Av S - 27 maj 2007 21:05

Det snurrar. För mycket. Kan nån stanna karusellen, jag vill kliva av.

Av S - 27 maj 2007 18:44

Nån som är sugen på att åka till gbg 1 juli?

http://www.pierpressure.se/
Av S - 27 maj 2007 18:17

Ja, nu är man typ människa igen. Fast egentligen, har inte varit särskilt bakis idag, bara trött imorse första gången jag vakna, men när vi väl klev upp runt 12 så var man jue tipptopp! [:  Jag å Anna klev upp å gjorde oss klara, sen gick vi ner på stan å fyllde magen med lite ch. Mums var jue det typ. [: Vi grejjade lite mer på stan med mors dagsgrejjs. Fiina kort. Sen efter att ha ringt bror typ femti ggr så fick jag svar, han hade jobbat å var på väg hem, så han hämtade upp mig istan så jag fick följa med å kika på deras lägenhet. Himlarns fint var det. Inte riktigt klart, men iallafall. [: Jag har även funderat lite, jag tror faktiskt att det känns mkt från min sida. Det känns skönt.


Runt 16 tror jag det var, när Erica kommit hem från jobbet å Magnus fått spela lite Dota(som jag för övrigt inte fattar ett skit av), så åkte vi iallafall till mamma med tårta, kort å lotter. Blommor ska storasyster ta när hon kan hälsa på. Vi skulle jue åka dit imorrn, men mamma ska jue opereras imorrn, så det går jue absolut inte. Iallafall så vare gott med tårta å saft. Mamma har även fått upp bilderna på väggen nu, det vart riktigt nice faktiskt. [:


 Har lånat en mobil av lillebror nu oxå, eftersom min verkartacka för sig snart, iofs tror ja bara det är batteriet, men orka köpa nytt. Och när jag ändå var i farten så plockade jag på mig en laptop där ute oxå, enda felet på den är att laddarn måste sitta ihela tiden man använder den. Spela roll? Vill jue bara kunna ligga upp å surfa. :P Så från ingen(fungerande) dator, så har jag nu 2 stycken här hemma. [: Även två som inte funkar, men dem ska snart bort dem oxå. Så imorrn måste ja på classes å kika lite. Följer du med Jessica? [:


Nu ska jag grejja lite annat, leta fram min ericssonladdare t.ex

Så laters! 

Av S - 27 maj 2007 04:35

Precis hemkommen från krogen å max. Haft såå skoj ute ikväll, grabbsen har faen "flödat", fått komplimanger som aldrig förr. [;

anna gick upp å la sig, så ja ska väl följa efter strax. Har en del funderingar som jag vill ha klarhet i som uppstod ute bland allt folk. :P

Skönt iaf att vi ska ha allt som vanligt, så det problemet är löst iaf. [:

Gonatt! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards