Alla inlägg under december 2007

Av S - 31 december 2007 15:31

Dagen har varit hur lugn som helst än så  länge, började med att tvätta när jag klev upp, sen blev det bolaget en sväng och frukost på Subway med Anna och Björne. Nu ska jag springa ner och hämta tvätten och hoppa in i duschen så jag slipper stressa sen. [:

Gott Nytt År på er allihopa.  

Av S - 31 december 2007 01:31

Har varit hos Anna och Björne och myst ikväll, kom hem för nån timme sedan.

Förutom mat så handlade vi med oss chirre och cola hem till dom förut, jag och Anna fixade maten, gott blev det. [:

Sen kollade vi på Hajar som hajar, efter det så spelade vi lite spel.. hette det "Helt Genialt" kanske? Minns inte riktigt, men skoj var det.

När vi spelat ett antal omgångar så blev det film igen, Min stora kärlek, rolig och mysig film. [:

Nu tänkte jag lägga mitt lilla huvud på kudden i sängen så man är pigg imorgon, ska tvätta lite på förmiddan tänkte jag. Sen blir det för tredje året irad nyårsfirande hos Fredriks mamma med några vänner, skoj att Anna och Björne vill leka med oss också. [:

Gonatt! 

Av S - 30 december 2007 15:38

Så ska det skrivas om den sista utgången 2007. :D


Förfesten var jue hos Anna som ni kanske vet, jag, Anna, osså kom grabbarna grus bort också, jue fler desto bättre. [:

Det klagades på musik, det skrattades och det dracks innan vi gick ner på Olearys och BK. Jag hade riktigt skoj faktiskt, trots att det kanske inte var såå trångt inne på krogen, men hade inte väntat mig någe annat heller. :P

Blev lite mat också med hem efter krogen, sen satt jag och surrade halva natten.

Nu ska jag typ dra på mig lite kläder och gå ner på hemköp och träffa Anna och Björne, vi ska handla och dra ihop en kycklinggratäng. Yummie!


Här bjuds det på lite bilder från igår som jag inte orkar grejja så mkt med idag. :P



Av S - 29 december 2007 19:54

Idag började jag dagen med att vakna av ett sms, sen ett till.. förstår inte folk att jag jobbade igår!? ;P

Blev en fika på stan med Anna iaf, sen lite shopping, iallafall för hennes del, själv så orkade jag inte riktigt kolla efter nåt. Jag sprang hem en snabbis när Anna var på bolaget, var tvungen att hämta lite kläder och sådär.

Sen blev det hem till Anna och Björne och halvdö i soffan en sväng, och pilla ihop varsitt halsband, jag tycker iaf att dom blev jättefina, bjuder på pics imorrn.

Vi kom hem från BK för en stund sen, ätit middag och haft lite barhäng med goda drinkar. Nu har jag nyss duschat, väntar på att Anna ska bli klar, sen ska hon få fixa mitt hår, osså ska ja sminka klart mig. [:

Hörs imorrn!

Av S - 28 december 2007 16:56

God morgon!

(det är det verkligen för mig, för jag har sovit mer eller mindre hela dan)


Igår så var jag iväg och umgicks med Jessica, vi fikade, spelade wii och sjöng singstar! ;D Vi sjöng även efter att Fredrik hade kommit hem från jobbet, vet inte om det var så uppskattat. :P



Runt 20 så tog jag bussen därifrån, skulle handla på hemköp och sen gå hem och bara vara. Tji fick jag, syrran ringde när jag var på hemköp och ville att ja skulle komma bort och säga hej, dom hade personalfest, och med dom blev jag hela kvällen. Jag och Emma gick hem så jag kunde byta om, sen blev det Bishop, Irish och sen Olearys. Tyvärr så blev det en hel del spritbjudning, så jag mådde inte helt okej på slutet, så då blev det MaX istället och sen hemgång för min del.


 Idag har jag som skrivet inte gjort nåt alls, varit trött och legat i sängen mest. Jag och Anna skulle ut ikväll, men så blidde det inte, Anna har ont i benen och jag ska iväg och jobba sen. Jag som förberedde dom igår om att jag och Anna skulle komma ut och härja. ]: 

Men men, kanske blir imorrn istället.

Nu ska jag lägga mig och vila igen, så sjukt trött. ]:


Fick förresten höra något väldigt tråkigt igår, vår nya köksa på jobbet har avlidit nu i mellandagarn. Även om man inte hade hunnit lära känna henne så jättemycket så var det tråkigt när A-K ringde och berättade. /:  

Av S - 26 december 2007 23:57

Goddagens alla mina vänner.

Ledsen att jag bloggat dåligt, men det har inte funnits någon tid. [:


Om jag börjar med julafton så var den supermysig, började med grötfrukost hemma hos Emma och Johan eftersom jag åkte dit redan i söndags. Sen var det full fart med städning, sista klappinslagningen och  maten, Inger (Johans mamma) kom runt lunch och hjälpte till, och runt 14-15 så kom Marcus, mamma, Stina, Magnus och Erica också. Det blev Kalle, god mat och en tomte som var den bästa tomten jag träffat tror jag! Efter mycket paketöppning blev det städning och lite sånt, sen åkte Marcus, mamma och Stina hemåt, Inger skjutsade Mia till sin mamma (hon kom sedan tillbaks). Emma och Erica byggde lite lego med Jacob, han fick ett häftigt plan med terminal och allt. [: Tommy kom och det blev lite ölspel, men det var så tråkigt så vi gick över till nå rock n´roll spel istället, det var skoj. Sen knoppade folket in en efter en. Jag, Magnus, Emma och Tommy blev upp till klockan var nästan halv 4, trevligt hade vi iallafall. [: 


Juldagen blev det sovmorgon, fast jag klev upp före Leija som sov tills klockan var typ 12!! Man blir trött av tomtar, mat och paket tror jag. [;

Blev städning och lite prat sådär, runt 13 så drog jag, Magnus och Erica hem, och med oss tog vi Jacob och Leija som skulle vara hos mormor.

Var inte hemma så länge innan jag gick bort till Anna och slappade med henne, tacotallrik från Biteline och slapp i soffan var skönt innan jobbet kallade. [:

Gick bra att jobba, var bra med folk och stämningen var vad jag tyckte iallafall bra. Jag och Anna turades om med kassan, garderoben blev full och vi hade släktträff. ;D Syrran och brorsan med flickvän kom dit.

Hem kom jag runt 4 inatt, somnade runt 6 eftersom jag hade en jäkla hosta som retade mig och höll mig vaken. /:


Idag ringde Stina och väckte mig vid 12.30, hon kom hit en stund och väntade på att jag skulle bli klar för en sväng på stan. Det börjades med en fika på Charm (frukost kallas det) innan vi strosade runt lite. Jag hittade ett par byxor för halva priset på hm och ett fint linne på Gt, inte på rea, men jag har velat haft det men min strl har inte funnits. Idag såg jag EN, och det var MIN strl!! :D Magnus och Erica kom och hämtade upp oss på stan, åkte förbi mamma en sväng, sen blev det BC för att möta upp Emma och Johan. Där ute blev det 2 linnen och en ROSA digitalkamera inhandlat, fick jue presentkort till det av Emma med familj och mamma. ^-^ 


När vi var klar där ute så drog vi hem till mamma allihopan för att beställa biteline, mumma! Fick skjuts ner till stan med broder runt 21, gick på jobbet en sväng och sa hej och visade Anna grejjerna jag shoppat. Det var närapå att jag åkte på jobb, men jag fick gå hem istället, dock så är jag "stand in" om det blir mycket, nu börjar klockan bli rätt mycket, så det känns som att jag får stanna hemma. Skönt det. [:


Tack vare julklappen från Emma och mamma så kommer det nu bli lite mer bildglatt på min blogg! ;D


Det svart-vita är det jag velat haft förut, det rosa hittade jag på rea, och ett likadant fast svart. [:


Är det inte gott med Biteline? [;

 


Och, nu kan jag äntligen visa hur fint jag har i mitt fönster nu! :D


 

Av S - 25 december 2007 14:31

Min jul och sådär får ni höra om en annan dag, typ imorrn.

Vi hade iallafall supertrevligt ända tills inatt vid 3.30 då vi skallade kuddarna vi som höll ut längst. [: 

Kom precis hem, ska bara göra mig klar och sen gå bort till Anna och umgås lite med henne innan vi börjar jobba.

Antar att jag kanske ser nån av er där ute i vimmlet ikväll.


Av S - 24 december 2007 02:54

[;


Blev Kina på stan med Anna idag istället för fika hemma hos henne, vi bytte julklappar, jag fick en jättefin askkopp som var svart med vita döskallar på, en sån där som snurrar när man trycker upp på liksom. Osså fick jag cigaretter och en kortlek med döskallar. :D


Tog bussen till härnta, handlade lite med emma, sen blev det pizza. ;D

Har grejjat på här hela kvällen, spelat lotto, städat och slagit in paket. [:
E och J gick nyss och la sig, det ska jag också göra nu.

God Jul på er. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards