Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av S - 7 oktober 2007 21:50

Som vanligt när jag kollar på någon film så är inte ögonen torra genom hela filmen. Precis kollat på filmen jag skrev om förut, den var bra, jag tycker jue om såna där filmer jag. Och bölar såklart som en gris ibland. Thats life.

Ska ta och borsta tänderna nu tänkte jag, sen ska jag slänga mig i sängen så man inte känner sig som en döing imorrn på jobbet. Ny vecka.

Vart sjutton tar helgerna vägen?  

Av S - 7 oktober 2007 19:39

Så var man hemkommen från ungarna då, blev pizza och sen glass till efterrätt, sen låg vi o myste i soffan o kollade på teve, Grinde kom förbi oxå efter ett tag. När Mackan kom hem så fick jag skjuts hem av hans kompis, nice det.

Ska snart slå igång High School Musical 2, har tagit ner min "fåtölj" så att man kan sitta lite bekvämt. Ska bara surra klart lite på msn. ^-^


 

Av S - 7 oktober 2007 16:27

Precis när jag trodde att jag inte skulle behöva åka nånstans så ringde såklart Anna å sa att dem skulle komma förbi å hämta mig. Precis när jag lagt mig i sängen för att kika på teve. :P

Solen har tittat fram, så kanske tar med ungarna ut en sväng,måste bara köpa mig nå mat å slänga i magen. [: 

Av S - 7 oktober 2007 15:29

Måste jue säga att min syster Emma är riktigt duktig på att blogga nu.

Hela 3 dagar irad har hon bloggat! You go girl! :D

Sitter här å väntar på att kanske åka iväg å vara med Jacob och Leija en stund, Marcus ringde å sa att det kanske inte behövdes. Vi som skulle äta pizza.. blir nog en pizza ändå här hemma faktiskt. Längesen jag åt en riktig en. Sen går jag nog ner på macken å inhandlar lite godis, tänkte kika på High school musical 2 sen. :D 

Av S - 7 oktober 2007 14:26

.. what love is.


Visa mig nån?


Kollat på reprisen av Idol, grymma röster dem har allihopa faktiskt.

Vet inte riktigt vem jag håller på, men Christian är klart coolast. [: 

Av S - 7 oktober 2007 12:24

Hahaha, jag drömde en helt sjuk dröm inatt kom jag på! (som vanligt typ..)

Jag var kriminell och hängde bara med stadens värstingar, pundare m.m..  vi kraschade bilar som vi stulit å hade oss. HAHA! Sen gick drömmen över till att vara blandad med en tecknad film där vi trodde att folk var döda, men sen hitta vi dem i en konstig värld i skogen. 


Ibland äre bara helt crazy

Av S - 7 oktober 2007 11:36

Jag fick sjunga Joelbitar igår kom jag på. Det kom en kille nere på skeppis, kommer inte på vad han heter nu. Men han kom när jag å syrran stod ute å pratade med hon som jag inte heller kommer på namnet på just nu, han ville iallafall att vi skulle sjunga den låten, så vi sjöng lite, mest jag eftersom det tydligen bara var jag som kunde den.

Han blev iallafall glad när han fick höra den. :P

Av S - 7 oktober 2007 04:22

Precis hemkommen från staden. Var hos Anna å Mattias på förfest. Jag å Anna gick ner på Olles medans grabbarna gick på Oscar, efter en stund på Olles skulle vi oxå gå ner, men ja orkade inte stå i kön, så jag gick ner å tog en goxider hos syster istället. [;

Sen kom sms från Robin, så gick tillbaka till Olles å drack drinkar o shots, var ute å hälsade på massa folk, sen blev resten av kvällen bara lugn. Spanade även lite på min blivande man. ;D

Kent bringade tur när han kom när jag satt å spelade. ;D

Till sist, jag fick hoppa in å hjälpa Anna lite i garderoben oxå, det var sjukt mkt jackor som vanligt.

Syster släppte precis av mig, jag ska äta en macka å sen sova.

Gonatt. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards