Alla inlägg under oktober 2007

Av S - 14 oktober 2007 03:26

Ingen bra rubrik.

Haft sååå underbart roligt ikväll, trots att det inte blev anenyyy! :P

Jag berättar mer om kvällen imorrn. :D 

Av S - 13 oktober 2007 17:23

Hahaha, jag satt och kollade på bilder med Anna precis, när vi skulle hitta en presentationsbild till hennes blogg. Så dyker det upp bilder på oss, från tequilafesten förra vintern!!! Hade aldrig sett dem, så det var lite roligt, bjuder er på en bild där vi står å disskuterar bröst, det kanske syns?


Av S - 13 oktober 2007 16:49

Så hade man gjort nåt vettigt idag oxå då.

Jag, Emily och Anna åkte ut till Birsta förut, började Ikea, efter en sväng på bolaget, ute i Bydalen har dem mina goda xider!! :D

Det enda vi handlade på Ikea var typ julpynt och sådär, det känns som julafton när man går omkring bland julsakerna! Vill pynta genast!! Känns skönt att ha fått tillbaka julgillandet, har varit lite anti några år, men nu så!
Efter det så var vi lite hungriga, det var apmkt folk överallt, så det slutade med Donken, där fick jag även syn på syrran, Johan och barnen. [:

Blev typ bara hm efter det, sen blev suget för gt för stort, så vi åkte in till stan en sväng oxå. Varför har dem inte gt i Birsta?

Jag hittade en söt klänning på gt som jag var tvungen å köpa, Emilys klänning var oxå jättesöt faktiskt. [:

Efter det så skjutsade E oss till A, A stal även med sig E´s klänning upp hit, så hon fick åka tillbaka å hämta den. Har försökt vila lite, men Anna poppar musik så det går inte, hon står i duschen nu, sen ska vi nog börja klä oss, sminka oss, osså ska Anna fixa mitt hår, lovely! :D


ps. Första cidern ÄR sprättad! Taggad till tusen!

Av S - 13 oktober 2007 12:13

Det blev inge mera sömn för mig imorse.

Var ner med tvätten, satt mig o skulle kolla datorn lite och så blev det bokat med Birsta idag me Emily och Anna. Jag har alltså sovit mellan 4 och 9 inatt, bra skit. Så nu sitter jag å väntar på Emily, sen hämtar vi upp Anna och sen blire Birsta. [:


Ikväll blire Avenyyyn.  

Av S - 13 oktober 2007 10:57

Måste bara ge lite creds till fröken Smart å duktig som inte förstår varför addningen av msn inte funkar, då det visar sig att hon haft block på personen i fråga.

Grattis Teija!  [;

Av S - 13 oktober 2007 09:53

Jo, sjukt å vara vaken den här tiden när man gick å la sig 4 imorse.

Jag ska jue inte vara vaken nu egentligen, sprang ner å slängde i en maskin med tvätt bara, så nu ska jag lägga mig en timme till. [; 

Av S - 13 oktober 2007 03:51

Jag är tröttast i världen och ska strax knoppa in, kom hem för typ 20 minuter sen. Vi har varit 2 i garderoben ikväll vilket var skönt, dock inte så supermkt jackor ikväll, säääkert just bara för att vi var 2. Jag å Anna lyckades jue fördriva tiden rätt bra, skoj o jobba med henne igen, det har jag inte gjort sen första gången jag jobbade i våras tror ja. :P

Var en del kända ansikten, en del man inte sett på ett tag, så det var skoj.

Nu säger jag gonatt, måste ladda för morrondagen. [: 

Av S - 12 oktober 2007 19:59

Lillasyster är här, vi har ätit pizza, hon mongade även i sig lite sallad. [;

Ska ta med mig lite fika nu och vandra bort till Anna när Stina ska åka med bussen till Malin. Sen blire jobb.

Hörs hej. [:


 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards