Alla inlägg under oktober 2007

Av S - 12 oktober 2007 17:51

Kom hem från jobbet för typ 20 minuter sen, lillasyster är på väg hit, vi ska äta pizza. [:

Sen ska vi väl umgås en sväng oxå såklart. Senare ikväll ska jag iväg och jobba. Sen blire ledigt resten av gelgen. Imorrn ska jag ut, med Anna!! Det var kanske hur längesen som helst. så äntligen typ. [; 

Av S - 12 oktober 2007 07:44

Godmorgon!

Idag vaknade jag före klockan, det har då inte hänt på jag vet inte huur länge, men idag vaknade jag exakt 10 minuter innan den skulle ringa. :P

Jag har lite ont i halsen idag, det är säkert snön som kom igår som gjort det, skäller allt på snön. Den ska jue komma lagomt till första advent och försvinna på nyårsdan. Alldeles perfekt med en månads snö, sen vill vi ha sommar igen. 

Av S - 11 oktober 2007 22:14

Nu tar jag med mig min kudde å min tidning och går å lägger mig.

Blir fortare helg då. [;

Verkar bli utgång på lördag, typ Aveny.

Skojjs, har inte vart där på lääänge. :P 

Av S - 11 oktober 2007 20:48

Myste ner mig här i fåtöljen med nå tända ljus efter middan och slog igång Coyote Ugly. Var längesen jag såg den och jag älskar den filmen. [:

Vad jag upptäckte nu var att Johnny Knoxville är med i den filmen, det hade jag faktiskt ingen aning om. :P 

Av S - 11 oktober 2007 19:06

Phoebe: "Ok, repeat after me. Je m'appelle Claude"
Joey: "Je te plie blue"
Phoebe: "Hmmm, that's not quite what I'm saying..."
Joey: "Really? Sounds exactly the same to me"


:D 

Av S - 11 oktober 2007 16:49

Ja, så kommer den första snön för den här vintern. Kan jue vara rätt mysigt ibland, men det är jue så j-vla grått å trist ute så nu är det bara tråkigt.

Skoj o se reaktion dock på barnen som var så små förra året att dem liksom inte riktigt vet vad det är. [:

Nu ska jag kirra mig lite mat och sen lägga mig, har lite ont i magen. ]: 

Av S - 11 oktober 2007 06:00

Jag drömde en dröm inatt, jag satt å åkte buss då en kille kom å frågade typ "Får ja sitta med dig Sara?"

Det roliga var inte det, utan att jag vet så väl vem killen i drömmen var, men jag kan faen inte komma på det. ]:

Kanske kommer på det under dan.

Nu blire kläder på, sen vandra till bussen. 

Av S - 10 oktober 2007 21:42

Kvällen blev inte som planerad, Anna ville umgås, och det tackar man jue inte nej till. [:

 Jag gick ner på Statoil och mötte henne när hon slutat jobbet, vi köpte lite fika och gick hem hit. Pratade skit, fikade, kollade på kläder och sådär. 

Hon har precis gått, så jag ska borsta tänderna och sen gå och lägga mig, läsa lite i min tidning som jag köpte förut. 

Nattinatt. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards