Alla inlägg under oktober 2007

Av S - 3 oktober 2007 21:20

Äntligen hemma från jobbet, mötet gick jättebra och fikat smakade bra för dem, tur det eftersom jag bakade igår och syster bakade sockerkaka idag.

 Nu är jag trött, blev tillfrågad om Dallan, lite sugen kanske, men så jäkla trött så det får bli en annan dag. 

Ska slänga i mig  en macka nu om jag orkar göra någon, sen blire teven en stund innan det är dagså sova. Jobbar stängning imorrn oxå, inte ett dugg suge, men sen äre tidig fredag och HELG!

Tack för idag! 

Av S - 3 oktober 2007 17:12

Jag fick skjuts imorse, syster hade försovit sig så jag fick åka med henne ut, det var rätt skönt faktiskt. Var inte alls trött, rtor jag, men ändå skönt å få åka bil ända fram liksom. ^-^

Emma lagade god mat, kycklingwok stod det på menyn, yummie!

Jag fick skriva på papper idag, anställningspapper typ, dem gällde iaf fram till sista februari. Yeyy säger vi nu, tror jag. ;P

Nu ska jag gå ut å ta mig en rök o sen lägga mig o vila lite innan mötet börjar. :P

Av S - 3 oktober 2007 08:19

Eftersom att jag sitter här när jag borde borsta tänderna så betyder det att jag inte har tid egentligen. Hms.. smart tjej. Vad jag ville komma fram till var att jag hinner inte slänga upp nå bilder nu heller, men kika in hos Veronica så länge vettja. [:

Av S - 2 oktober 2007 23:22

Precis hemkommen från tjejkväll hos Linda, det var mysigt med vin, tacos, taxfreeshopping och massa skratt, pratar man om gamla minnen så kan man inte annat än skratta. [; Var jag, Johanna, Sandra, Veronica och Linda. Bestämdes att det här gör vi om oftare, gärna en gång om dan eller Veronica?

För mig blev det lite spritshopping, så blir fest sen va tjejjer?

Slänger upp nån bild imorrn, med superbra kvalité från min mobil. ;P

Nattinatt! 

Av S - 2 oktober 2007 17:16

Såhär snygg kan jag vara ibland.

Tänkte att ni ville veta.  


 


Nu blire tacos hos Linda!

Av S - 2 oktober 2007 13:41

Malin skar sig i tummen idag, så jag har mest varit i köket å stojjat på, bakat till föräldramötet imorrn.

På väg till bussen så stannade en förälder å frågade om jag ville ha skjuts till Kvissle, när vi pratade om att jag bodde i stan så fick jag åka hela vägen hem. Dem skulle ändå till stan. Snällt det. [:


Tjejkväll ikväll! Mysigt! Så en tupplur för mig blir det om en stund, så jag orkar med kvällen. Tacos och lite vin. Det är aldrig fel.  

Av S - 2 oktober 2007 05:24

Trots att jag bara fått 2 röster så känns det faktiskt som att nummer 5 är snyggast, får se får se, har jue inte bokat än så. [:

Uppe före tuppen idag, sitter här med mitt juiceglas, sen äre tandborstning och prommis till bussen. Skönt å sluta tidigt idag. Idag SKA jag sova middag när jag kommer hem, eftersom det blir tacos och vin hos Linda ikväll. [:

Ha en bra dag.  

Av S - 1 oktober 2007 21:04

Ja, varför är sömn så viktig? Den har blivit extremt viktig för mig. Måste verkligen sova mina timmar för att orka med en dag på jobbet. Därför blir det extra svårt om jag jobbar lördagnatt, dygnen blir helvridna och hela veckan kan blir förstörd ibland. Som idag, jag var helt slut på jobbet redan efter lunch, låg å halvsov i soffan på min rast. Iofs, ja ska inte klaga, det är jue mitt eget beslut, ingen som tvingar mig. Men det är just det där med sömnen jag funderar på. Varför den är så viktig!

Och nu, eftersom den är så extremt viktig så ska jag ta mig en cigg, gå ner till tvättstugan och sedan sova. Ska man upp 4.50 så har man inte så mkt annat att välja på. Imorrn däremot, då blir det nog ett glas vin iallafall. [: 

Ovido - Quiz & Flashcards