Alla inlägg under oktober 2007

Av S - 7 oktober 2007 11:36

Jag fick sjunga Joelbitar igår kom jag på. Det kom en kille nere på skeppis, kommer inte på vad han heter nu. Men han kom när jag å syrran stod ute å pratade med hon som jag inte heller kommer på namnet på just nu, han ville iallafall att vi skulle sjunga den låten, så vi sjöng lite, mest jag eftersom det tydligen bara var jag som kunde den.

Han blev iallafall glad när han fick höra den. :P

Av S - 7 oktober 2007 04:22

Precis hemkommen från staden. Var hos Anna å Mattias på förfest. Jag å Anna gick ner på Olles medans grabbarna gick på Oscar, efter en stund på Olles skulle vi oxå gå ner, men ja orkade inte stå i kön, så jag gick ner å tog en goxider hos syster istället. [;

Sen kom sms från Robin, så gick tillbaka till Olles å drack drinkar o shots, var ute å hälsade på massa folk, sen blev resten av kvällen bara lugn. Spanade även lite på min blivande man. ;D

Kent bringade tur när han kom när jag satt å spelade. ;D

Till sist, jag fick hoppa in å hjälpa Anna lite i garderoben oxå, det var sjukt mkt jackor som vanligt.

Syster släppte precis av mig, jag ska äta en macka å sen sova.

Gonatt. [:

Av S - 6 oktober 2007 18:46

Det vände från utgång, till hemmakväll osså till kanske utgång. :P

Ska iallafall duscha nu och vandra bort till Anna och Mattias och dricka lite cider. Grabbarna skulle spela poker och dricka öl, så Anna kanske var sugen på utgång. Annars kan man jue alltid sitta där å dricka lite cider å vara social. [:

Så nu blire en dusch för mig.

Ha en trevlig kväll alla ni där ute.  

Av S - 6 oktober 2007 16:45

Malin verkar inte helt svår trots allt, sms:et senast lydde:
"Kanske blir utgång, för Tobias är sjuk och blir kvar här...." Med lite mer efter det, men början var jue bra iallafall. [;

Malin brukar inte vara omöjlig att dra med ner på Skepparn heller, så det kanske blir en sån här..


 

Av S - 6 oktober 2007 15:20

Jag: Har ni kommit på nåt namn till kattungen än då?

Mamma: Aa, Morris

Jag: Malin? Vem faen döper en katt till Malin??

Mamma: MORRIS! Hon morrar jue så hemskt.

Jag: Haha, jaha.

Av S - 6 oktober 2007 13:06

Ne, idag har jag ingen idé på vad jag ska skriva som rubrik. För trött kanske.

Vaknad för sisådär 40 minuter sen och märkte att jag helt stängt av alarmet på telefonen. Aja, det är lördag så det gör jue kanske inte så mkt att jag sov längre, har jue en söndag oxå. Äter frukost nu, eller väntar på att mackorna ska hoppa ur rosten, sen ska jag nog göra mig klar för en tripp ner till Gröna Skylten. Malin verkar sliten idag, fick inget svar på om hon bangar kvällen heller. Får väl se senare. Nu kom mackorna.  

Av S - 6 oktober 2007 04:18

Nyss hemkommen från jobbet, kvällen var lugn. Eller, det var bra med folk, men det gick rätt bra för mig iallafall, jag fick sitta uppe i kassan så. [;

Mycket känt folk som var ute ikväll faktiskt, skojjsigt att ha några å prata med lite då och då. Imorrn är jag ledig, så då blire nog utgång, det var prat om stadshuset, får se hure blir, måste sova nu isf. :P

Så gonatt.


Haha, Malin å Therese öppnade nån lucka för mig ikväll. Sist vi var ut, jag, Therese och Danne hade stått nere på Olles å dansat när dem stängde typ, vi stog å skaka rumpa så glatt ändå. Stiiilat. [;

Av S - 5 oktober 2007 20:49

Såhär glad är jag när jag får kolla dem billiga priserna på taxfree-shopping. [;

Det blev en bacardig grandmelon och en minttu. [;


 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards