Alla inlägg under november 2007

Av S - 6 november 2007 19:03

Det är nog inte meningen att jag ska få lägga mig och vila en stund på min tidiga dag. Väcks/Störs av alla saker hela tiden.

Har precis slängt i första maskinen i tvättstugan, blir iallafall en till, sen hinns det väl inte me någe mer eftersom tvättstugan här är så seg. ]:

Jag är lite nervös inför torsdag faktiskt, tänk om jag inte klara testet!?  

Av S - 6 november 2007 13:51

Jag ska på arbetstest på torsdag, om det går bra så får jag komma på intervju.

Snacka om att det är något jag ser fram emot.

Sökte ett jobb igår, dem ringde idag, sjukt nice.


Fick skjuts hem från jobbet idag, av chifen våran, dem skulle på möte på kommunhuset och det är jue nära och bra. På tal om kommunhuset så ska jag försöka få tag på människan där igen, var jue upptaget nyss.


Laters! 

Av S - 5 november 2007 21:05

Eftersom jag vaknade nyss när CSI började, efter att ha sovit mig igenom halva EKG så borstar jag nu tänderna och skallar kudden.

Faktiskt, så öppnar jag inte imorrn, jag öppnar numera endast var sjätte fredag, hur skönt som helst att slippa stressa från bussen. Så imorrn börjar jag inte förrän klockan 7!

Gonatt! 

Av S - 5 november 2007 17:46

Alltid lika skönt när första arbetsdagen är över. [:

Fick åka bil imorse å, helt underbart att slippa den där bussen, så less på bussåkandet nu så det är inte sant. 

Har tryckt i mig lite middag oxå, matlåda sen igår då jag åt fläskfilé och strips, mycket mumsigt. [:

Imorrn slutar jag tiiidigt, undra vad man ska hitta på dådå!? 

Av S - 5 november 2007 06:58

Inatt vaknade jag av ett sms runt 1-1.30, läste, fattade ingenting så jag skickade ett svar där det borde vara uppenbart att jag inte fattade nåt.

Tillbaks får jag ett "Va?".

Undra om det var så att människan skickade sms i sömnen?



Av S - 4 november 2007 21:55

Har legat och kollat på teve mest hela kvällen nu.

Kollade bl.a på Ranking the stars förut och kom fram till att Josefin Craaford nog är min idol. Hon är jue hur cool som helst. 

Samtidigt som jag kollade på zappade jag såklart lite eftersom det var Miami Inc samtidigt, och Ami, gaah.. det vore nåt det.

Nu ska jag tyo hoppa i sängen och läsa lite innan det är sovadags, får jue sova en liten extrastund imorrn iallafall eftersom syster kommer och hämtar mig. [: 

Av S - 4 november 2007 16:10

En natt för många år sedan, när jag precis träffat dig så låg vi och pratade halva natten, jag somnade med min hand i din, det var en fin sommar.

Att det ens har hänt är så långt borta, det finns liksom inte längre. Att den saknade ska komma nu är jue också helt knäppt såklart.

Jag vill inte ha dig NU, jag vill ha det som var DÅ.


Annars så håller jag på att få en ny granne, det bankar i väggarna och låter hela tiden. Hoppas det är klart snart. [: 

Av S - 4 november 2007 10:50

Jag har inte sovit bra alls inatt, drömt konstiga saker och bara vaknat hela tiden, ändå vaknade jag slutligen vid 9.15 och var jättepigg. Hur kan det komma sig? När jag kände mig så pigg så var det lika bra att kliva upp. [:

Har ätit frukost med mamma, ska sätta mig i soffan en sväng tänkte jag, sen ska jag åka hem och kolla om det är nå ledigt i tvättstugan.

Imorrn äre jobb igen. Suck. Kan det inte vara jul snart så man får vara lite ledig? Och kan dem inte höra av sig snart om det andra jobbet jag sökt? Det är väl ändå inte så att man ska gå och lida i slutet av varje vecka för att det är söndag och snart jobb igen?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards