Alla inlägg under augusti 2007

Av S - 15 augusti 2007 08:09

Ja drömde en knäpp dröm inatt, eller ja, oväntad iallafall. Det är väl rätt många drömmar iofs.

Men jag drömde iallafall att jag tog studenten, med min gamla högstadieklass (blandat med några från nån parallellklass) och studenten skulle även tas mitt på storgatan vid IN. Ja, det är jue helt normalt.


Idag kommer jag att komma försent till jobbet för typ första gången utan att jag förvarnat dem. Vi skulle inte ta ut nån friskvård den här veckan. Men naturligtvis så tänkte ja typ "Men jag har alltid börjat 9 när jag stänger.." Så jag sket i att överhuvudtaget kolla på schema igår. Nu när jag klev upp så tog jag en snabbtitt. Såklart börjar jag 8.30 utan friskvård. Just idag så får det vara en "sånt som händer-dag".


Nu ska jag försöka trycka i mig min macka eftersom jag inte får frukost på jobbet idag, sen ska jag nog borsta mina fina tänder innan jag går till bussen.

Ha en bra dag alla.  

Av S - 14 augusti 2007 21:18

Har suttit å klurat på en ny omröstning, men jag kommer inte på någon.

Så det får vänta tills kanske imorrn.

Nu slänger jag mig ner under täcker.

Gnatt. 

Av S - 14 augusti 2007 20:25

Jobba naturligtvis, men nu ikväll på mötet är det enda vi pratat om vårt schema typ. Påpekade lite saker som vi fick till, en tidig dag iallafall då man slutar 13. Annars var mina tanka om schemat typ "Skit skit skit".  Men vad ska vi göra? Det trycks på oss barn, men ingen mer personal, näe, hellre mindre.

Vi måste alltså vara 2 stycken från 7.30 på morgon, 3 stycken över mellanmål kl 14 och slutligen helst 2 st över 16. Hur sjutton ska man få till ett hyffsat bekvämt schema på 3 heltider å en 80%!? Undra om man inte ska slå till att flytta ut dit på en gång. Är jue en jädrans tur att man trivs där, annars hade det nog aldrig gått.

Snälla A åkte å köpte middag till oss iallafall, tur att jag somnade på soffan i personalrummet å vaknade av att  B kom in å hämtade termosarna å frågade om hon skulle göra mer kaffe. Då var klockan typ 16.45 Heh.. :P

Så  vi satte oss ner å käkade sallad, potatissallad och rostbiff, även nåt bröd med ost i, som typ vitlöksbröd. [: Och M hade köpt med sig glass. Lilla festen liksom. Sen satt vi i typ 2 timmar å försökte få till schemat. Det blev inte klart. Att det ska vara så krångligt!! 

Ska typ bara kolla runt lite nu, sen äré Gilmore, tänkte duscha, men det får bli imorrnbitti, börjar jue faktiskt sent då. ^-^ 

Av S - 14 augusti 2007 15:31

När jag slutade för ett tag sen så gjorde jag mig lite fika å satt i personalrummet med lite sudoku (soduko), jag minns aldrig vad som är rätt.

Efter det så gick jag ut å la mig på bänken som står här på framsidan, var skönt för solen lyste så det blev massa varmt. Så varmt att jag höll på att somna, tyckte att det kanske inte skulle se så snyggt ut me mig liggandes (och sova) där när föräldrarna kom, så efter en timme gick jag in igen, la mig i personalrummet istället.. och tvärslockna. Vaknade nyss av lite röster utanför. :P

Känner mig fortfarande slö, så jag tror faktiskt att jag ska gå å lägga mig en stund igen. [;

Av S - 14 augusti 2007 13:00

Sitter på jobbet, jag slutar om en timme. tjiho!!

Fast då ska jag vara kvar här i några extratimmar eftersom vi har möte ikväll.

Ska nog leta fram en bok (om det finns nån här) å gå ut å lägga mig å läsa.

Lite synd att jag inte tänkte på imorse att ta med badkläder, då hade jag kunnat gå bort på dyket en sväng. /:

Humöret är iallafall nästan på topp nu, känner mig mycket bättre.

Kan det bero på solen tro?

Nu ska jag passa barn ett tag till.

Hörs då.

Av S - 14 augusti 2007 05:24

Jag tycker verkligen inte om att kliva upp såhär tiiiidigt!

Inatt gjorde jag däremot inte samma sak som igår, fast nästan.

Vaknade runt 4 o tänkte typ "Guu va skönt, får sova 2 timmar till!"

Ja eller hur, sen när får jag sova till 6 när jag börjar kvart över?

Hann somna om en liten stund iaf innan klockan ringde.

Nu ska jag borsta tänderna å gå till bussen.  

Av S - 13 augusti 2007 21:06

Nu drar jag täcket över huvét några timmar.

Osså hoppas vi att jag vaknar på bättre humör imorrn.

Gnatt. 

Av S - 13 augusti 2007 19:31

Humöret har inte förändrats ett dugg!

Help me!

Kul å sitta här hemma å sura, vädret gör det verkligen inte bättre.

Gaah! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards