Alla inlägg under augusti 2007

Av S - 16 augusti 2007 01:24

Var ner en sväng på Olearys bara, men det var inge jättemkt folk man kände där, hade säkert varit en helt annan sak om man hade druckit lite.

För då ser man väl dubbelt!? [;

Väntar på att Vickan ska komma hit nu så vi kan sova lite innan vi åker imorrn. *väntar å längtar*

Ska kika på lite Dexter nu först.  

Av S - 15 augusti 2007 23:25

Hjälp mig!

Jag börjar bli lite stressad!

Pls help!  

Av S - 15 augusti 2007 22:05

Ojdå, jag tog en grogg.


Kläderna är torra, men jag har fortfarande inte packat.

Känns som att jag kommer få sova typ en halvtimme inatt.

Men, va gör det egentligen. Ja kan försöka sova i

bilen lite, om inte Emma å Johan poppar järnet. :P 

Av S - 15 augusti 2007 21:35

Snart åker jag till Skåneland! [:

Whee!! 


 

Av S - 15 augusti 2007 21:05

Jag bara måste visa 2 bilder som jag fick av Anna förut.

Dem är från gatufestlördan (även kallad möhippan).

Se å njut.

Det är min syster och min bror.  


 


 

Av S - 15 augusti 2007 20:46

Nu hänger all tvätt på tork.. kul det, sen ska det jue bara ner i väskan oxå. *suck*

Att jag alltid ska vara ute i sista sekunden. *gaah*

Väntar på att fröken V ska höra av sig om när hon kommer ikväll. Hon ska jue åka med oss neråt imorrn.

Nu tjatas det om klunkspel oxå.. hur ska jag göra? Är sugen på att gå ut å kika en sväng nykter iallafall. Tur att jag har så lätt för att bestämma mig. *suck*

Well, få tag i V först å främst, sen så kanske. ^-^

Jag menar, det är jue roligt. [;


Av S - 15 augusti 2007 19:15

Va kul att folk (som jag själv oxå) klagar över att man inte hittar på nåt längre. Sen när man har planerat att umgås så händer det inget, medans det går med alla andra?

Inte för att jag inte överlever, men folk saknas jue.  

Av S - 15 augusti 2007 18:05

Nyss hemkommen från jobbet, det var en lite halvjobbig dag för alla skulle jue diskutera hur/vad vi ska göra åt schemaproblemet. Drygt.

Ska slänga in en maskin med tvätt om typ en timme, sen ville Veronica å Emily (å Frida?) att jag skulle komma bort å gå ut med dem ikväll.

Får väl se hur det blir, känner mig sugen, men vet inte hur tidigt vi ska åka imorgon. /:

Ne, nu blire lite mat iaf.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards