Alla inlägg under augusti 2007

Av S - 13 augusti 2007 18:08

Trött, trött å ännu mera trött.

Dagen har iallafall rullat på ganska bra, och nu har jag bara 2 jobbdagar kvar den här veckan. Sen blire Malmöet. (hoppas jag) Så less på att skit runtom den planerade resan så jag skulle kunna spy. Men men..

Imorrn öppnar jag, sen blir jag kvar på jobbet till typ 19.30, det suger hästballe kan jag lova. Alltid mina tidiga dagar som går åt till avdelningsmöten, apt m.m

Imorrn har vi avdmöte, nästa tisdag har vi apt. Jag blir galen på alla jäkla möten. Menmen, när ska vi annars hinna planera? Själv så är jag inte så sugen alls på att planera så länge ja inte får veta om jag får vara kvar eller inte.


Norpade åt mig en sån där kalender för förskolan idag iallafall, Agneta sa att jag fick ta en, så då gjorde jag det. Kom på nu att jag nog borde kika hur bussen från Bommen går imorrnkväll, tänker då inte stanna till 22 för att ta nån buss då. Då kräks jag. Lär sova hela dagen på jobbet mellan mitt slut och mötet. Huua.


Känns som att jag bara vill skälla, tyckasyndommigsjälv och skylla på alla andra idag. Men så är det. Så less på att tjaffs.

Nu ska jag göra mig en toast, för jag orkar inte göra nån riktig mat idag heller. 

Av S - 13 augusti 2007 06:17

Godmorgon.

Jag mår typ illa, tror jag kan vara ite hungrig. Eller.. ?

Vädret är inge mysigt alls idag. Det typ regnar, eller,

det HAR regnat iallafall. ]:

Vaknade typ 4 inatt å trodde jag hade försovit mig,

somnade om, sen kändes det som jag vaknade efter

typ 2 sekunder igen, och då VAR klockan 6. Sjukt.

Nu ska jag duscha en sväng. 

Av S - 12 augusti 2007 23:02

Har läst ut boken nu, kunde inte slita mig när jag såg att jag bara hade 100 sidor kvar. 2 utdrag ur boken kommer imorrn, som jag bara måste dela med mig av. Love it. Hon skriver böcker som man skrattar högt för sig själv till, hon skriver böcker som man gråter som ett barn till.

NU ska jag sova! 

Av S - 12 augusti 2007 20:35

Snart intar jag sängen för antingen Beck eller min braiga bok: Anybody Out There? Älskar Marian Keyes böcker. Jag har nog faktiskt läst alla när jag tänker efter. Eller nej, jag tror inte jag har läst: På sängkanten med Marian Keyes.

Grymt bra böcker är det iallafall och nu är jag snart klar med den här. Måste ha nåt nytt att läsa då. Någon som har nåt tips?


Gick ner på macken o köpte middag förut. Det blev en Billys, en påse med "The CHEEZIER snack" och en trocadero. Nyttigt å bra det.


Fick sms av A förut, han trodde inte riktigt det skulle funka med nykterheten.

Från mig.

"Trött. Mkt trött. Att jag aldrig lär mig. Jag ska nog dra täcket över huvét och aldrig mer titta fram. ]: (även bli nykterist) :P"

Svar från A.

"Täckide´n fungerar nog men nykterist?! Njae... :-P"


Nehepp. Jag får väl fortsätta att alkoholisera ibland då.


Nu blire sängen.

Snart ringer klockan! *suck* 

Av S - 12 augusti 2007 18:31

Ofta jag toksomnade förut då.

Gick å la mig för att läsa lite, det gjorde jag, men så fort ja la ifrån mig boken så ramlade ögonen ihop.

Var iofs skönt att sova lite, hoppas nu bara att jag kan sova sen oxå.

Nu ska jag gå ner på statoil och köpa cola o en billys.

Jag orkar verkligen inte ge mig in på matlagning idag.  


Av S - 12 augusti 2007 14:31

Hittade ett till test när jag bloggade vidare nyss. [;
 Nutid! Typ: C08 Studentliv
Utmärkande drag

  • Unga
  • Universitetsstuderande
  • Singlar
  • Mycket låga inkomster
  • Studentlägenheter
  • Nöjesintresserade
  • Förändringsbenägna


Ofta, jag är inte student faktiskt. Det är iofs mest såna lgh på min adress. :P


Dåtid!

Typ: J34 Lönneberga
Utmärkande drag
  • Medelålders
  • Yrkesutbildade
  • Gifta par med hemmaboende barn
  • Låg- och medelinkomsttagare
  • Äldre villor i/utanför småstad
  • Friluftsintresserade
  • Traditionalistiska kollektivister


Haha.

Av S - 12 augusti 2007 14:25

Skit skit skit.

Jag blir så less! 

Tack!! 

Av S - 12 augusti 2007 13:11

Hittade ett test på Jempas blogg.

Det var skoj. ^-^ 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards