Alla inlägg under augusti 2007

Av S - 5 augusti 2007 12:36

Mm, ja vaknade inte utav klockan idag, så jag klev upp för bara en stund sen.

Kul, hoppas jag kan somna ikväll iallafall, blir nog inga problem iofs för jag är verkligen gristrött nu oxå. Guud va jobbigt det känns idag att "ledigheten" är slut för iår liksom. Eller ja, drar väl ner till Malmö oxå, men det är jue inte många dagar det. Sen blire väl runt jul man blir ledig nästa gång liksom. ]:

Jag ska typ ta och äta nåt nu jag, får se vare blir, frukost, men vad!?

Jag drömde förresten om han inatt, det är inte bra! ]:

Aja, laters! 


Av S - 5 augusti 2007 05:13

*gääääspa*

Nu ikväll har jag jue jobbat som skrivet var, på Olearys, vi gick väl därifrån strax innan 4, jag gick förbi Skepparn för att se om syrran var kvar, det var hon, så jag gick in där för att snika skjuts den korta biten hem. Hjälpte dem å städa och sådär också, snälla jag liksom, dagens goda gärning. Vi tog lite fika oxå innan vi åkte hem,  då gjorde jag en till god gärning kom jag på, gav mitt ena ciggpaket med några kvar i till Lina på hotellet, så hon skulle ha nåt att göra resten av natten/morgonen. 

Jag fick även ett försök till 5-ÖVER 3 ragg. Kom en kille som ville att ja skulle dansa med han, han tjatade aplänge, han var även söt, men fick ingen dans. :P Sen har jag fått höra hela kvällen hur söt, vacker å gullig jag är. Även om det är från fulla people så är det lite småroligt. [:

Har fått 2 nya namn oxå, när jag kom ner på jobbet så kom André, "Hej Kerstin!!" Sen när Kent skulle skriva ner våra tider så fick jag heta Passia. Han var liiite trött. :P

Åhh, jag fick träffa Totte oxå!! Han o Jocke stod o pratade med mig ett tag, jag tjatade om att T skulle dricka upp sin drink så jag fick gå hem, men det tog väl honom en kvart, sen sa han att han inte skulle gå förrän Emil kastade ut han, det var hans högsta dröm. Jag ropade på Emil å sa som det var, då åkte Totte ut, fast ganska snällt. [;

Fick inte träffa A ikväll, han ringde, han skulle visst jobba imorrn. Surt sa Sara om det.

Nu ska jag faktiskt gå å sova några timmar, fast bara några, så att jag kan somna ikväll eftersom jag börjar jobba imorrn (måndag. 

Så gnatt på er. 

Av S - 4 augusti 2007 21:25

Jo, nu vandrar folket här utanför med sina systemetkassar, känns lite skönt ändå att inte gå ut å festa idag utan jobba istället. Då kanske man kan ta tillvara på morgondagen, fixa å trixa innan man börjar jobba på "riktiga" jobbet på måndag. Sjukt. Känns jobbigt men bra, jobbigheten är jue enbart för att det är dags för tidiga mornar igen och ensamma kvällar då man inte orkar göra nåt för att man ska upp tidigt. Blä. Well, nu ska ja ta å borsta mina tänder å klä på mig, det ser inte så varmt ut ute. Vad hände? Skulle inte värmen komma i helgen!?

Av S - 4 augusti 2007 18:09

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

*favvo*


Vad har jag gjort idag då?

Ingenting typ, diskat, vikt tvätt, lagat.. lett en vilse Robin till rätt adress, gett bort ett telefonnummer som villes ha. Jag är snäll. [:

Tror jag ska gå å lägga mig en sväng snart å kolla på teve eller läsa, så jag är pigg ikväll när jag ska jobba.

Lite synd att jag ska jobba, hade jue hoppats på att få träffa A ikväll. Kanske får göra det ändå. *hålla tummarna* 

Av S - 4 augusti 2007 15:44

Nu ska jag strax hoppa i duschen, städa undan lite och dra mig uppöver Haga igen, hoppas det blir god mat, jag ville jue ha pizza. ]: Ändrade planer, jag ska jobba ikväll. 

Av S - 4 augusti 2007 15:16

Goddagens!

Dagen i härnta igår var bra, känns nästan som att man flyttat dit snart med tanke på hur mkt jag varit där på senaste tiden. :P Jacob var glad över dem presenter han fått innan jag åkte, han fick nog en hel del mer sen när dem andra kom. [:

Jag var hemma typ 19.15 runt där nånstans, ringde Anna, slängde mig i duschen och grejjade på, 20.00 typ exakt gick jag hemifrån. Jag var en aaaning stressad eftersom bussarna inte går som dem borde från härnta. ]:

Aja, jag hann med kvällen iallafall, även om jag var trött som jag vet inte vad, förfestade uppe i Haga, vi tjejjer först, sen kom broder, Mattsson å Erica oxå, kvällen var riktigt skojjs tycker jag. Blev en hel del vin, öl, sprit.. typ allt. Taxin ner gick runt 23.30 tror jag, var lite svårt att enas om tid eftersom en del ville ner tidigt, å en del ville inte alls åka nå tidigt. :P

Var faktiskt bara på coppers igår, det var typ längesen, men alla har inte åldern inne för olles, men det var skojjs ändå. Satt på uteserveringen typ hela kvällen/natten.

Har faktiskt ingen aning alls om när jag var hemma, men fick skjuts iaf, skönt det, det var aningens kallt faktiskt. ]:


Nu ska jag strax hoppa i duschen, städa undan lite och dra mig uppöver Haga igen, hoppas det blir god mat, jag ville jue ha pizza. ]:


Lite bilder oxå givetvis! [:



Av S - 3 augusti 2007 19:25

Stressad, ska iväg å dricka vin om typ 20 min å ja ha inte ens duschat, kom precis från Härnta med bussen. Så just nu slänger ja bara in lite bilder, vet inte ens om dem är bra. :P



Av S - 3 augusti 2007 15:48

Ja må han leva, jaa må han leva!

Idag blir min lilla prins stor, hela 6 år, han börjar skolan snart. [:

Han fick en döskalleklocka å halsband av mig imorse, sen dess har han typ berättat för mig 30 ggr hur mkt klockan är. Duktig är han oxå, tror det kommer gå fort för han att lära sig klockan. Nu klockan 15 så kom han:
"Nu är klockan tre Sara!! Den stora är på tolvan å den lilla på trean, visst är den tre då!?" Så duktig så.

Jag har nyss stått å gjort hela 3 tårtor, kommer  bilder på dem sen när jag kommer hem, blev en med en döskalle på. [:

Är rätt sliten idag, förstår inte hur jag ska orka med en utgång egentligen, men det kommer väl, får sova på bussen ner till S-vall helt enkelt.


Haha, måste bara berätta va trötta barn sa inatt.

Johan låg o sov skulle Jacob berätta, men det blev lite tokigt.

"Sohan ligger å jover!!" Själv var jag såå trött så jag somna så fort ja la huvét på kudden typ. (runt 4 inatt) Och imorse blev jag väckt runt 9, tack för den Leija. :P


Nu ska ja gå å kramas lite på Jacob, han kikade precis in bara för att säga att han älskar mig. Barn är bara för söta. [:



ps. bilden är nåt år gammal.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards