Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av S - 19 oktober 2006 16:24

har slutat, men sitter kvar på jobbet. vi har avdelningsmöte ikväll. det suger att ja inte har körkort o bil så ja kan åka hem mellan alla möten o shit. om två veckor har vi apt tror jag. :Pmen bara en dag kvar snart. jag förstår inte. veckorna bara flyger iväg. snart har ja jobbat här en månad. känns som det var igår ja började.. herregud. i den här farten kommer jag snart vara utan jobb igen. bara 5 månader kvar. ;P idag när vi var på kultan så sprang ja iaf iväg o köpte salvan till min fot. nu jäklar ska vi se om den blir bättre, det hoppas jag iaf. och nu ska ja springa o hämta min sallad som ja hade mä mig, annars kommer ja va dööhungrig när ja kommer hem ikväll. puss o kaka. (vem faen är de som brukar säga så?!?!)

Av S - 19 oktober 2006 12:56

jaa. idag har vi varit på kulturmagasinet. kul var det, men jäkla jobbigt med 16 barn. ;P igår så gjorde ja inte så mkt efter jobbet, gick typ hem o kirrade mat o diskade, sen gick ja o la mig o kollade på teve. det var min lill-lördag det. ;P idag blire inte mycket mer gjort, slutar halv 4 men blir kvar här hela dan eftersom vi ska ha avdelningsmöte kvart över 5. så det är ingen mening för mig att åka hem. men imorrn är det fredag, så då är man leeedig i två dagar igen. slutar hyffsad tid imorrn, halv 4, men om de är lite barn ska ja höra om ja får ta ut lite komp. Redan samlat på mig lite timmar så. (; imorrn blir det nog bara lugnt, får se, borde försöka tvätta, men hur kul är det att göra det på en fredagkväll!? aja..får se va som händer. på lördag blir det eventuellt smyckesparty. låter skoj, får se vad malin säger idag.nu ska ja ut o jobba vidare, får bara en kortrast idag. >_

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards