Alla inlägg den 3 juli 2007

Av S - 3 juli 2007 17:29

Igår när jag hade gått och lagt mig å stängt av teven, för att sova för natten liksom, så gick det bara inte. Funderingarna och tankarna översvämmade min trötthet totalt. Såna funderingar som "Tänk om.." och "Varför inte.." till exempel. Det snurrade runt hur mycket som helst i min (lilla) hjärna. Jag vet inte riktigt vad det kan bero på faktiskt. Funderade en del på R som flyttar, det var en sväng för mig där då känslorna blommade iväg lite, visst dem finns kvar en gnutta, men blomman har dragit ihop sig som en köttätande växt med fångst. Varför skulle jag, varför skulle han, varför skulle vi.. Arbetet i hjärnan är total just nu, man riktigt känner hur det sliter på där inne för att få en lösning. Känns jobbigt att allt detta kom precis nu, det är sommar, gatufest.. allt är möjligt. Det är jue Sundsvalls vecka nu, raggningarnas paradis, ciderburkar hela gräsmattan, hångel i buskarna och allt sånt. Kan någon hjälpa mig att stänga av? Sen har vi jue allt annat, det mesta som inte ens går att nämna i bloggen tyvärr. Alla snurrar till det för mig, blir mer yr än vanligt när ni gör sådär. Vad ska hända nästa gång liksom? Och varför? Aa, det är väl sånt där som man bara får fortsätta att fundera på, så länge kroppen och hjärnan inte samarbetar och kommer på en lösning så lever jag på drömmarna.

Sådär, var bara tvungen att tömma min hjärna lite, njut, för det händer inte ofta. 

Av S - 3 juli 2007 09:03

Det "underbara" ljudet vaknade jag till för sisådär en 20 minuter sen. Vet inte om jag grejjat med mobilen medans jag sov eller sådär, men hade telefonen vid örat kändes det som iallafall. Sen var jag tvungen att gå upp å kissa. ]: Funderar på om jag ska gå upp och försöka sova en stund till, det vore smart, men det är tråkigt att sova när det är sol. :D Well, tror jag ska springa på macken och köpa nå frukost snart iallafalla. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards