Alla inlägg den 8 januari 2008

Av S - 8 januari 2008 22:27

Det blev senare än tänkt att åka till mamma förut, hennes doktor vabbade, så hon fick vänta på en annan doktor och fick inte komma till operation förrän typ 11.30 idag. Tur jag inte stannade på jobbet för att åka med broder. [:

Iallafall så hämtade dom upp mig vid 17 och släppte av mig och mamma i Nacksta. Jag kockade ihop lite mat och sen fikade vi lite och glodde på teve, mamma uppskattade att hon slapp laga mat, sen efter fikat somnade hon i soffan. :P

Strax före 20.30 så tog jag bussen mot stan igen, var aptrött men fastnade i lite gamla loggar. Nu ska jag däremot skalla kudden. 

Av S - 8 januari 2008 14:33

Idag var vi med i tidningen igen, från jobbet alltså, mycket uppmärksamhet man kan få för lite vatten. ;P

Vi har inte fått några fungerande telefonlinjer ännu, så just nu är min telefon den som rings, mest av chefen iofs.

Jag hade nästan tänkt att stanna kvar en timme idag för att gå upp till förskolan och packa lite mera, vi har minst ett förråd kvar att packa. *suck*

Men av olika anledningar så blev jag på lite sämre humör och kände inte alls för att hjälpa till. Dessutom jobbade jag över både igår och i fredags, så nu fåre vara nog.

Väntar på att mamma ska ringa om operationen, hon borde vaknat nu tycker jag, skulle iväg dit och käka spaghetti och köttfärssås idag. Vi får väl se om hon ringer snart. [: 

Av S - 8 januari 2008 05:23

Godmorgon mina kära vänner.

Det här är INTE livet, jag är trött och slut innan jag ens kommit till jobbet. Aldrig mer ett så långt arbetspass för mig inte. Inte efter att ha sovit som igårnatt iallafall. 

Ska ta mitt pick och pack och vandra till bussen nu, jag öppnar, läskit. ]:

Inte nog med det heller, jag har fått munsår! Det svider. >_< 

Ovido - Quiz & Flashcards