Alla inlägg den 18 januari 2008

Av S - 18 januari 2008 18:51

Här sitter jag med min cider, och har inte ens duschat än!

Iofs har jag gjort lite annat vettigt, som att bädda madrassen till lillasyster som ska sova här inatt, hon ska jue passa Blenda och eftersom Malin flyttat så kan hon inte direkt gå hem efteråt. Mysigt att ha lillen här. ^-^ 

Batterierna till kameran är laddade och kläderna för kvällen framtagna, så nu blire banne mig duschen! [:  

Av S - 18 januari 2008 17:44

Exakt en timme efter att jag faktiskt bestämt mig för att följa med Malin och Thesa ut för att fira Malin så rings det naturligtvis om jobb. *suck* Hade det bara ringts för som skrivet en timme sedan så hade jag sagt att det var okej. Jag behöver jue pengarna (behöver och behöver, det känns bra i fickan), men nu känns det taskigt att ringa Malin och lämna återbud, dessutom så har jag redan varit på bolaget, också har jag köpt nya byxor (för 27:-) som jag ska inviga!


Skönt att det är helg är det iallafall, fast att det inte riktigt känns som fredag, veckan har gått tokfort, så för mig kan det lika gärna vara typ onsdag.

Köpte jue nya byxor förut också, 10% för medlemmar idag, också hade jag jue lite kvar på mitt presentkort som jag fick av pappa i julklapp, så jag betalade hela 27:- av mina egna pengar. ;P


Nu ska jag ta och vika lite tvätt och ta en dusch, sen kanske det blir till att öppna en öl. [: 

Av S - 18 januari 2008 06:49

Yes, nu är det fredag!

Den här veckan har iofs gått rätt fort, känns som det var igår jag var på biteline typ, fast att det var i måndags. [:

Slutar 16 idag,  micket skönt!

Nu: Springa till bussen!  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards