Alla inlägg den 9 september 2008

Av S - 9 september 2008 22:18

Mm, det verkar visst vara lite bloggtorka här hos mig, hinner inte skriva lika mkt, fråga inte varför för jag vet inte, har väl annat för mig.

Idag jobbade jag kortdag så syster och Leija kom å hämtade mig runt 13 ute på jobbet, vi åkte å handlade lite fika osså åkte vi till Malin och Blenda å fikade o pratade skit. Runt 15.30 blev det stan för mig, Malin o Blenda, Emma å Leija skulle bort på Jacobs skola på nån höstfest. 

Nere på stan så snurrade vi runt ett tag innan vi slutade på coffeehouse för en fika, snurrade på lite till innan jag gick å handla lite å dom gick hem till Thesa igen. När jag kom hem diskade jag undan och lagade mat tills P var hemma från jobbet. Efter maten grejjade vi på lite, sen gick vi på hemmis å köpte lite snask till filmen som vi skulle se. Herrn där uppe suckar mest för filmen var inte riktigt i hans smak, själv så ligger jag mest å grinar. :P  Och med det kan jag berätta att vi (jag) kollar på PS. I love you. Och det ska jag fortsätta med nu innan ja ska sova.

Nattinatt.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards