Alla inlägg den 12 september 2010

Av S - 12 september 2010 19:01

Det blev en sväng till Birsta idag, med lillasyster och hennes karl.

Vi började på Mediamarkt där det blev en ny digitalkamera, en billig, enkel sådan eftersom jag ville ha en bara för att det är smidigare att ha med en sån än att alltid släpa på systemkameran, om några månader måste man jue alltid ha en kamera till hands. :-D

På Bc blev det inte så mkt spännande för mig tror jag, hjärtat hittade ett par jeans, jag hittade nässpray och bafucin på apoteket...

Efter sen lunch/tidig middag på MaX så åkte vi ner på Östra för att kika lite, det blev kattsand och klösbräda inhandlat på Djutkompaniet och nya blommor till krukorna på Blomsterlandet(?). Inte så mkt spännande för mig alltså. ;-) Eller just ja, fick Veronica Maggios skivor med mig hem från MM också.


Sedan vi kom hem för typ 2-2.5 h sen har jag legat nerbäddad i soffan, helt utslagen är jag! Så imorrn blir jag hemma från jobbet, jag hoppas verkligen att denna förkylning kan vara snäll och lindrig mot mig, det brukar jue tyvärr inte vara så. ;-(


Nu ikväll kunde jag dessutom inte hålla mig längre, jag klickade hem 3 bodys till lill*n! Första klädköpet faktiskt! :-) Jag tänkte lägga upp bilder men glömde innan jag började skriva så ni får kika på länkarna istället om ni vill, och innan ni kollar, klart våran bebis ska vara lite kaxig! ;-)


CSI!

For sale!

Mf!


Hm, ja, kaxig var det. ;-)


Nu ska jag lägga mig tillrätta här i soffan och se om hjärtat tänkte göra varma mackor snart. Mums!

Av S - 12 september 2010 13:03

Ja, igår var det full rulle hela eftermiddan och kvällen så tycker det är konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är!

Jessica, Fredrik och barnen kom och fikade och pratade lite strunt, Linus blev typ bästis med Pläl och busade med katterna, Agnes låg mest och flinade. :-)

När dom åkt så dröjde det inte såå länge innan Leif, Marie och Robin kom, vi pratade strunt vi också i nån timme innan vi åkte bort mot Railway för att äta. Hehe, jag åt samma kött som på fredagen, men till så var det jue lite såser, potatis och sallad, var supergott.Vi blev kvar ända till 00-00.30 nån gång innan vi gick hemåt, Pierre skulle egentligen ner på stan men blev seg och följde med hem istället.


Idag har en förkylning, eller iallafall en rejäl början till en slagit till mot mig, har ont i halsen, snorar och nyser, alldeles nyss var jag så fräsch så jag hosta så jag kräktes, mmm..mys! :-/ Låg i sängen läääänge imorse med undantag för när jag gick upp och fixade mig en kopp te.

Nu ska vi strax ta en tripp ut till Birsta för att kika på lite grejjer och äta på Max tänkte vi, sen ska jag hem och lägga mig i soffan igen och hoppas på att jag orkar jobba imorrn, apt är jag ingen fan av att missa. :-(


Ha en bra dag alla!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards